Tradiciškai čia dalyviai varžėsi paskirstyti į klases pagal jų vairuojamos technikos varančiąją ašį. Taip pat buvo organizuojami ir „Sport“ klasės važiavimai autosportui labiau paruoštų automobilių vairuotojams bei „Laisvoji“ klasė, kurioje galėjo startuoti visi norintys. Kiekvienam dalyviui trasą įveikti reikėjo tris kartus, o rezultatas buvo skaičiuojamas sumuojant su geresnius laikus, išbraukiant vieną blogiausią pasirodymą.
Diena prasidėjo nuo AWD klasės važiavimų. Čia geriausią rezultatą dviem važiavimais pasiekė Jovydas Baltutis. Jis maždaug trimis sekundėmis pranoko Oleg Krukovskij, o trečią vietą su vos pusės sekundės atsilikimu nuo antrosios pozicijos iškovojo Marius Sutkus.
Šioje klasėje užfiksuota ir aštrių momentų trasoje – per plauką nuo virtimo čia buvo savo „Subaru“ dviem ratais ant šono pakėlęs Tomas Smirnovas. Tačiau jam pavyko situaciją suvaldyti ir išsaugoti sveiką kėbulą. Kiek liūdniau analogiška situacija baigėsi Dainiui Bartušiui. Jo automobilis virto ir buvo smarkiai apgadintas, tačiau sportininkas traumų išvengė.
Bene didžiausia intriga užfiksuota FWD klasėje, kur buvo varžomasi priekine ašimi varomais automobiliais. Čia užfiksuotas beprecedentis atvejis. Nors šios klasės nugalėtojas Valentinas Junevičius pergalę šventė net keturiomis sekundėmis, antrosios ir trečiosios vietos prizininkams išaiškinti prireikė papildomo važiavimo. Susumavus dviejų važiavimų rezultatus paaiškėjo, kad Kernius Šulinskas ir Andrius Adomaitis užfiksavo vienodą laiką iki šimtųjų sekundės dalių. Varžybų teisėjai pranešė, kad laikų matavimo sistemoje bus galimybė pamatyti ir tūkstantąsias sekundės dalis ir tuomet paaiškės, kuris dalyvis pasirodė geriau.
Tačiau atsivertus protokolą su tūkstantosiomis sekundės dalimis paaiškėjo, kad ir ten paskutinis skaičius yra vienodas. Tokiu atveju reglamentas numato, kad dalyviams turi būti skirtas papildomas važiavimas. Čia geriau pasirodė Andrius Adomaitis, o vienuolikos metų sportininkui Kerniui Šulinskui teko garbė žengti ant trečiosios vietos laiptelio. Būtent tokios kovos, kai laimėtojo nepavyksta išaiškinti net pagal tūkstantąsias sekundės dalis, „Subaru Klubo“ atstovai nepamena per visus keturiolika metų, kiek gyvuoja „Gravel Challenge“ varžybų serija.
RWD klasės važiavimai pasižymėjo itin didele numontuotų padangų gausa. Keisti ratus po važiavimų stojo didžioji dalis sportininkų. Galiausiai čia nugalėtoju tituluotas Tomas Kažemėkaitis. Ovidijus Vaštakas iškovojo antrosios vietos taurę, o trečią laiką užfiksavo Žilvinas Šernius.
„Sport“ klasėje niekas neįveikė automobilių kroso čempionato dalyvio Povilo Vaškevičiaus, kuris čia startavo su savo koviniu „Honda Civic“. Nuo jo mažiausiai atsiliko ir antrąją vietą iškovojo greičiausias tądien „Subaru“ vairuotojas Rolandas Tučkus. Jiems už nugaros likę dar keturi sportininkai sugebėjo tilpti į pusę sekundės, o mažiausią atsilikimą nuo antrosios vietos užfiksavo ir trečiosios vietos taurę į viršų kėlė Gintaras Kuginys.
„Laisvojoje“ klasėje greičiausias buvo Rolandas Tučkus. Jis čia aplenkė Oleg Krukovskij ir trečioje vietoje finišavusį Luką Giraitį. Moterų klasėje startavo vienintelė Daiva Užurkaitė-Voronovič. Visi varžybų dalyviai buvo apdovanoti renginio partnerių dovanomis ir papildomais prizais.