Tad, kas gi yra greičiausiai apvažiavęs Niurburgringo ratą „Nurburgring Nordschleife“ trasos dalyje? Pateikiame reitingą su vaizdo įrodymais iš Niurburgringo trasos internetinio puslapio bridgetogantry.com.
„Pagani Zonda-R“ – 6:47,5 min.
Įdomu, kodėl buvo pasirinktas šis modelis? Jis juk nėra skirtas važinėjimui gatvėse. Na, bet Niurburgringo trasos atstovai žino geriau.
„Radical SR8LM“ – 6:48,0 min.
Legalus Didžiojoje Britanijoje ir dar keletoje valstybių automobilis. Turbūt mažai kam teko girdėti apie tokį automobilį, bet pažiūrėjus vaizdo siužetą, išvada peršasi viena: „Radical SR8LM“ vairavęs žmogus yra drąsus!
„Ferrari 599XX“ – 6:58,1 min.
Antras fenomenas – šis „Ferrari“ nėra skirtas gatvėms. Ir dar – rekordo metu automobilis buvo su „slick“ tipo padangomis, tad šis rato laikas neturėtų būti šioje lentelėje. Bet tebūnie.
„Gumpert Apollo“ – 7:11,5 min.
Taipogi ne visiškai legalus automobilis – jis yra gaminamas tik pagal užsakymus, o gatvėse juo važinėti leidžiama tik Vokietijoje.
„Donkervoort D8 270 RS“ – 7:14,9 min.
„Lotus 7“ tipo automobilis su didele turbina. Jį gatvėse pamatyti sunku – šis modelis žinomas tik Olandijoje ir Vokietijoje, o kitose šalyse vargu ar yra bent keletas jo egzempliorių.
„Porsche GT2RS“ – 7:18,0 min.
Rekordas, kuris nebuvo nufilmuotas. Gaila... Vis dėlto tai – neparduodamas vienetinis automobilis, tačiau jo komplektacija visiškai atitinka įvairių valstybių reikalavimus.
„Dodge Viper ACR“ – 7:22,1 min.
Speciali kiek palengvinta SRT-10 modelio versija, turinti pusiau „slick“ tipo padangas ir efektyvesnius nei standartinis automobilis stabdžius. Taipogi ne visiškai standartinis modelis, tačiau Niurburgringe naudoti pakabos parametrai vėliau buvo perkelti ir į parduodamus „Viper“ modelius. Nors iš standartinių dalykų „Dodge“ turbūt labiausiai trukdė greičių dėžės perdavimai – jie tiesiog netinkami šiai trasai.
„Maserati MC12“ – 7:24,3 min.
Neretai vadinamas „Maserati Gran Turismo“, MC12, parodęs geresnį laiką, laimėjo „Prabangos mūšiu“ vadintą kovą prieš du žemiau esančius konkurentus.
„Pagani Zonda F“ – 7:24,7 min.
Pamatę „Zonda R“, kai kurie jį turbūt sumaišėte su gatvėse legaliai važinėjančiu „Zonda F“, tačiau tai – skirtingi modeliai. Pagrindinis jų skirtumas – vienas yra „gatvinis“, kitas – lenktyninis.
„Ferrari Enzo“ – 7:25,3 min.
Gamintas kaip pamaina F50 modeliui, „Enzo“ buvo sukonstruotas tik 400 pirkėjų. Tačiau tie 400 gali didžiuotis turėdami vieną greičiausių gamyklinių automobilių visame pasaulyje!
„Chevrolet Corvette ZR-1“ – 7:26,4 min.
Dar vienas beprotiškai greitas kasdieniniam važiavimui skirtas automobilis!
„Nissan GT-R“ – 7:26,7 min.
Didžiausias ir agresyviausias „Porsche 911“ konkurentas. Būtent „Porsche“ teigia, kad GT–R, važiuodamas šį ratą, naudojo „slick“ tipo padangas, tačiau tai – niekur neįrodyta ir netgi nelabai tikėtina. Gana neblogas laikas kaip 1800 kg sveriančiam automobiliui?
„Porsche Carrera GT“ – 7:28,0 min.
Nors GT2RS prieš metus pagaliau aplenkė agresyvųjį GT-R, kitam sportiškam „Porsche“ modeliui – „Carrera GT“ – šis tikslas vis dar atrodo nepasiekiamas. Galbūt su ateinančiu modeliu... Nors GT-R jau turi antrąją savojo japoniško stebuklo versiją, kuri, kaip teigiama, yra dar greitesnė už pirmąją!