Daugiau Dakaro naujienų – specialioje 15min rubrikoje.
Apie tai, kad jį ištiko techninės problemos, A.Gelažninkas parodė pravažiuodamas trasoje jo laukusiems sirgaliams iš Lietuvos.
Žinute apie tai su vaizdo įrašu pasidalijo Tomas Tomalovičius.
Tuo metu prieš akis Arūnui dar buvo daugiau nei 200 kilometrų. Sportininkas juda toliau, tačiau motociklo priekis visiškai neamortizuojamas.
Jei iki gedimo jis važiavo 25-oje vietoje, tai po gedimo lietuvis nusirito į motociklininkų rikiuotės galą. Bet Arūnas juda toliau ir finišas pamažu artėja.
Vis dėlto tiek komanda, tiek ir motosporto specialistai tiki, kad A.Gelažninkas pasieks finišą.
„Iš vaizdo įrašo labai panašu, kad nebeveikia priekiniai amortizatoriai. Su tokiu gedimu tęsti varžybas tikrai įmanoma ir net galima važiuoti toli, bet apie kažkokius šuolius Arūnui šiandien teks pamiršti.
Tempo palaikyti ko gero nepavyks, tačiau pasiekti finišą tikrai galima. Nors krūvis rankoms bus didelis“, – 15min komentavo motociklais ir keturračiais prekiaujančios įmonės „Motoway“ atstovas, motociklininkas Ernestas Milaševičius.
Paskutinė komandos žinutė apie tai tokia: „Amortizatoriai KYB. Nepradėkime spekuliacijų ir išsigalvojimų. Komanda Arūno laukia finiše, nusimato ilga diena, bet tikime, kad Arūnas įveiks ir tai.“
Dėl spekuliacijų pasisakė ir pernai metų Dakaro dalyvis keturračių klasėje Antanas Kanopkinas. Jo teigimu, visi amortizatoriai lūžta. Dabar esą svarbesnis klausimas, ką daryti Arūnui.
„Tai, ką jis ir daro – jis puikiai važiuoja. Judės link finišo, važiuos lėtai, nes jo priekinė amortizacija neveiks.
Didžiausia problema – akmenys, tai kiekvienas smūgis, kad ir mažas, yra, galima sakyti, iki dugno, su smūgiais. Tai labiausiai šiandien atkentės Arūno rankos ir apatinė kūno dalis. Nes amortizatorių neveikimas jėgų atima labai daug“, – kalbėjo A.Kanopkinas.
Trasoje Arūną sutiko važiavęs Nerimantas Jucius. Jis sakė, kad kolega lėtai, bet važiuoja.
„Arūnas važiuoja, bet jo priekinė šakė susmukusi, tai gal priekinės spyruoklės perlūžo. Nes buvo pora tokių šuoliukų, kur tikrai galėjo kažkas atsitikti ir sulūžo priekiniai amortizatoriai.
Važiuoja, bet lėtai. Šiandien nėra kopų, tai parvažiuos tikrai, bet pavargs“, – kalbėjo Nerimantas.
Jis pats finišą pasiekė sėkmingai, tačiau teigė matęs ne vieną nukritusį, susižeidusį kolegą.
„iGo2Dakar“ ėmėsi Arūno Gelažninko amortizatorių analizės. Pasak jų, KYB gamintojo amortizatoriai turi vieną silpną vietą.