Taigi 41-asis Dakaras, kaip žada organizatoriai, bus pats smėlingiausias istorijoje, nes trasos drieksis per vaizdingas Peru kopas ir dykumas.
Dakaras grįš į Afriką?
Tačiau, kaip rašo BBC, panašu, kad dėl prastos Argentinos ir Čilės ekonominės situacijos, Dakaro organizatoriai ASO (Amaury Sport Organisation) grįš į istorinę šio ralio tėvynę – Šiaurės Afriką.
Etienne Lavigne, ASO direktorius, sako, kad ralis galėtų vykti kai kuriose Alžyro, Angolos ir Namibijos vietovėse. Su šių šalių vadovais ASO atstovai kalbasi jau kelis mėnesius.
„Jei mes nebeišgalėsime ir toliau rengti šių lenktynių Pietų Amerikoje, ieškosime kitų šalių, kurių reljefas leidžia surengti 10-12 dienų lenktynes. Tai gali nutikti ir kitose šalyse, tačiau reikia šiek tiek laiko tokiems dalykams numatyti“, – sakė E.Lavigne.
Primename, kad pirmasis Dakaro ralis 1978 m. startavo Paryžiuje, o finišavo Senegalo sostinėje Dakare. Todėl ir liko toks pavadinimas.
Derasi ir su Kinija?
Dakaro pilotas Benediktas Vanagas, atstovaujantis komandai „General Financing Team Pitlane“, žvelgia į situaciją dar plačiau. Jo žiniomis, ASO kalbasi ne tik su Šiaurės, bet ir su Pietų Afrikos valstybėmis ir netgi su Kinija. Tai – puiki proga parodyti Pietų Amerikos valstybėms, kad galima apsieiti ir be jų.
„Tačiau Kinija kol kas viešai neįvardijama, nes, pasijutusi svarbi, supras, kad organizatoriai susiduria su sunkumais ir kels kainą. Tačiau, jei reikėtų statyti lažybose, kur 2020 m. gali vykti Dakaras, aš statyčiau už šią šalį“, – sakė Benediktas Vanagas.