Antroje vietoje liko Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas, nuo lyderio atsilikęs 8,5 sek. Paskutinis trejetuko narys – Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo ekipažas, po 4 GR atsilikęs 25,9 sek.
Pirmasis trejetukas nuo likusių dalyvių yra stipriai atitolęs. Ketvirtoje vietoje žengiantis Dominyko Butvilo ir Kamilo Hellerio ekipažas lyderiui pralaimi 1 min. 20,3 sek., o Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku – 1 min. 56,1 sek.
1 ir 3 greičio ruožas („15min.lt“) sukėlė problemų ne vienam vairuotojui. Vaidotas Žala pasakojo, kad viename posūkių kliudė akmenį ir stipriai apgadino automobilio pakabas bei penktadienio greičio ruožus pabaigė avariniu režimu.
Antrą kartą važiuojant tame pačiame greičio ruože, nesėkmės lydėjo dar daugiau ekipažų – maždaug 2,7 km nuo starto kelyje susidarė labai gilios provėžos ir jose atsivėrė akmuo, kurį vienas po kito kliudė ralio automobiliai.
V.Švedui „kliudžiau“ baigėsi rato prakirtimu ir važiavimu iki finišo tuščia padanga, D.Jociui – sulankstyta šake bei rato keitimu viduryje greičio ruožo. G.Notkus tame pačiame GR taip pat prarado daug laiko.
„Variau kaip Benas Dakare“, – serviso zonoje atidavęs automobilį į mechanikų rankas juokėsi D.Jocius.
Lenktynininkai neprarado geros nuotaikos ir tikino, kad šeštadienį varžybas tęs – nors nebeturi šansų užimti aukštų pozicijų, važiuos dėl žiūrovų.
Iš „Halls Winter Rally“ jau pasitraukė trys ekipažai: Marko Judzentavičiaus ir Audriaus Gimžausko („N40 vyrų autoklubas“) ir Mikalajaus Tsiminskio iš Baltarusijos. A.Gimžausko „Renault Clio“ patyrė techninių problemų, o kiti du patyrė avarijas, po kurių važiuoti jau nebegalėjo.
„Halls Winter Rally“ griečiausiųjų dešimtukas po keturių penktadienio greičio ruožų: