Tai lenktynės didybe trykštančiuose kalnuose, kurios kasmet į Rumuniją sutraukia dalyvius iš viso pasaulio. Taigi, ko čia važiuoja sportininkai, žinantys, kad dalyvavimas čia gali baigtis skaudžiomis traumomis. Į tai atsakymą turi šių varžybų organizatorius Oliveris Renzleris.
Prieš trylika metų sukurtos „Hunt The Wolf“ lenktynės kaip mat tapo legendinėmis. Jei Dakaras yra bekelės varžybų prestižiškiausias renginys pasaulyje, tai šios lenktynės Rumunijoje pretenduoja į šį titulą Europos lygmeniu. Šių lenktynių receptas – akmenys, kalnai, reljefas, sunkiai protu suvokiami išbandymai atletams ir technikai.
Tačiau šių varžybų organizatorius Oliveris Renzleris, kuris, beje, pats užaugo šiose apylinkėse, tvirtina, kad šiose varžybose gali startuoti tik visiški nutrūktgalviai. O tokių šiemet čia netrūksta. Organizatorius skaičiuoja, kad ant podiumo virš vilko galvos logotipo šiemet plazda beveik dvidešimties šalių vėliavos.
„Kiekvienais metais mes dalyviams pasiūlome šį tą naujo. Galbūt tos naujovės ir nėra kardinalios kasmet, tačiau tokio paties maršruto tikėtis būtų naivu. Kai dalyviai registruojasi į varžybas aš kasmet jų klausiu, ar jie yra pakankamai pakvaišę tam, kad leistųsi į šį nuotykį. Šiemet turime šiek tiek naujovių. Šįkart turime jau keturias klases – „Extreme“, „Crossover“, „Adventure“ ir „Side by side“. Anksčiau „Side by side“ klasė buvo integruota į „Adventure“ įskaitą, tačiau šiemet jas atskyrėme.
„Adventure“ klasėje dalyviai turės laiko normą, per kurią privalės įveikti trasą, tačiau nauja GPS sekimo sistema mes galėsime sekti kada jie juda, o kada stovi. Tai reiškia, kad jie galės sustoti gražiose trasos vietose, kurios bus tikrai įspūdingos, įsiamžinti, atsipūsti ir tas stovėjimas nebus skaičiuojamas kaip jų eikvojamas laikas trasoje.
Tai padarėme specialiai tiems, kurie nori mėgautis „Adventure“ įskaita ir patirti nuotykių. Žinoma, jie turės maksimalų laiko limitą, per kurį turės pasiekti finišą, tačiau stovėjime praleisto laiko mes nefiksuosime kaip jų sugaišto trasoje.
„Side by Side“ klasės dalyviams paruoštos turbūt pačios techniškiausios trasos. Nelyginkime to su „Baja“ stiliaus varžybomis, kur dominuoja tiesiog važiavimo greitis ir techninės charakteristikos. Čia dominuos sunkumai ir dalyviai turės sukti galvas, kaip juos įveikti. „Crossover“ ir „Extreme“ klasių dalyviams taip pat paruoštos sudėtingos trasos. Dalis jų, kai kurios atkarpos bus panašios į ankstesnių metų, tačiau visiškai analogiškų trasų nebus. Kai kurios dalys gal ir kartosis, tačiau tiek „Extreme“, tiek „Crossover“ turės tikrai didelių iššūkių.
Bus ir „Killer Hill“ vardu pramintas kalnas, ir dar vienas įspūdingas kalnas prie pat bivako. Vieni nuo jo leisis, kiti į jį kils. Sunku surasti daug naujų maršrutų toje pačioje teritorijoje, bet visas trasas sudarinėju ir jas tikrinu pats asmeniškai, todėl įveikti turiu viską savo kailiu, ką pats esu sugalvojęs. Tikrai dalyviai turės vargo. Tačiau visi žino, kur važiuoja. Norint čia startuoti reikia būti visišku pramuštgalviu ir nebijoti nusisukti sprandą“, – sakė šių varžybų sumanytojas Oliveris Renzleris.
Sekmadienį varžybų dalyviai bivake atliko administracinės komisijos formalumus. Dar šiek tiek jų laukia pirmadienį, kai bus surengta medicininė atletų patikra ir techninė komisija jų keturračiams bei motobagiams. Tą pačią dieną bus surengti ir „Extreme“ klasės kvalifikaciniai važiavimai.
Antradienį prasidės „Hunt The Wolf“ varžybos kalnuose. Jos truks penkias dienas. Per jas dalyviai turės įveikti kelis šimtus kilometrų kalnais, akmenynais ir visiška bekele. Šeštadienį paaiškės, kurių klasių dalyviai galės didžiuotis tuo, jos sumedžiojo grėsmingąjį Transilvanijos vilką.
Šiose varžybose startuos gausus būrys lietuvių. „Extreme“ klasėje dalyvaus Mindaugas Lelys, „Crossover“ įskaitoje varžysis Povilas Ignatavičius, Algirdas Mosekonis, Mantas Borisevičius, Marius Kvetkauskas, „Motorider Racing Team“ nariai Adomas Gančierius su „CFMOTO“.
„Adventure“ įskaitoje mūsų šalies spalvas gins „Motorider Racing Team“ duetas – Antanas Kanopkinas ir Petras Šiaučiūnas, pasirodysiantys „CFMOTO Z1000“ motobagiu.