Gamintojo teigimu, 550 km ilgio pirmąją bandymų stadiją automobilis ištvėrė be jokių techninių nesklandumų. Tris dienas trukusių bandymų metu buvo atliekami 1,6 litro variklio su turbokompresoriumi tikrinimo darbai.
(nuotr. „Hyundai“)/„Hyundai i20 WRC“ |
Surinkti duomenys bus kruopščiai tiriami Vokietijoje, „Hyundai“ ralio komandos būstinėje. Korėjiečiai tvirtina, kad automobilis bus patikrintas esant įvairioms sąlygoms – „i20 WRC“ bus bandomas ne tik asfalto, bet ir žvyro, sniego, ledo, purvo greičio ruožuose – tokios situacijose, kokios ralio dalyvius pasitinka visuose WRC etapuose.
Nors ir oficialus šio automobilio debiutas numatomas pirmajame 2014-ųjų kalendoriaus ralyje, sklando gandai, kad „Hyundai“ savo techniką pirmą kartą išbandys Velso ralyje, Didžiojoje Britanijoje.
(nuotr. „Hyundai“)/„Hyundai i20 WRC“ |
Ekipos vadovas, anksčiau vadovavęs „Peugeot“ WRC komandai neatskleidžia, kas bandymų metu sėdi už šio automobilio vairo, todėl tikėtina, kad bandymų metu, esant skirtingoms sąlygoms bus suburiama vis kitų specialistų komanda.