Likus 20 minučių iki kvalifikacijos pradžios po „Žigulio“ variklio dangčiu tebuvo pusė motoro. Viskas išdraskyta, o aplink krapštosi keli augaloti vyriškiai. „Nespės“ – skėlė komentarą vienas praeivis. Tačiau „Kauno automobilininkų sporto klubui – Blue Sheep“ komandai tokios situacijos 1000 km lenktynėse tapo įprastos. Dovilas Čiutelė į kvalifikaciją spėjo, iškovojo neblogą startinę poziciją rikiuotės viduryje ir eilinį kartą įrodė itin paprastos automobilio konstrukcijos pranašumus.
Besibaigiant antrajai penktadienio treniruočių sesijai „Žigulį“ vairavęs „Volfas Engelman“ aludaris Mantas Matukaitis pajuto, kad automobiliui pradėjo trūkti galios: „Važiuoti mašina važiavo, tačiau buvo gerokai praradusi trauką,“ - apibūdino problemą, kurią, pasirodo, sukėlė visiškai sudilusios variklio vožtuvų svirtelės.
Tik išrinkus pusę variklio problemą išsiaiškinęs Dovilas kartu su mechanikais detalę pakeitė ir viską sutvarkė per valandą. Į kvalifikaciją išvažiavo jai jau prasidėjus. Maždaug pusės kvalifikacinių lenktynių sesijos jam pakako parodyti 25 laiką, taigi rytoj turbininis „Žigulys“ startuos iš vidurio. Komandos vadovas Aleksandras Dainys sako, kad tai geras rezultatas, 1000 km lenktynėse besikartojantis jau metų metus.
Tuo tarpu Dovilas dievagojasi norėjęs geriau: „Norėjau pravažiuoti bent sekunde greičiau. Geriausiame savo rate pusę sekundės praradau dėl lėtesnių dalyvių, o atimti kitą pusę sekundės neleido automobilis. Visada norisi važiuoti greičiau.“
Nors problema išaiškinta, ir rodytųsi, sutvarkyta, naktį prieš lenktynes „Kauno automobilininkų sporto klubo – Blue Sheep“ komandos techninėje zonoje niekas netinginiaus. Dovilas aiškina, kad sudilo tik vakar sumontuotos vožtuvų svirtelės: „Jos visiškai sudilo per vieną dieną. Įdėjome tokias pačias, taigi dabar variklį vėl ardysime ir žiūrėsime, kaip jos sudilo per kvalifikaciją. Jeigu jos bus tokios pat nepatikimos, tikrai neatlaikys 1000 km lenktynių. Tokiu atveju bandysime iš Kauno atsivežti ir sumontuoti standartines detales.“