Šiemet komandai pasisekė sutaupyti nemažai laiko, kadangi į uostą nuvykę mechanikai nestrigo eilėse.
Pasirodo, kad uoste buvo dar vienas pastatas, kuriame stovėjo automobiliai.
Praėjusiais metais technikos paėmimo iš uosto procedūra truko kelias valandas, tačiau šiemet mechanikai sugaišo tik kiek daugiau nei pusvalandį. Tiesa, į uostą atvykę mechanikai neišvengė kuriozų.
„Šį kartą viskas vyko labai sklandžiai. Mes turbūt nepataikėme į tą pagrindinę bangą. Į uostą įėjome per kokias dešimt minučių ir dar po kokių penkiolikos atsiėmėme automobilius.
Aišku, buvo streso šiek tiek, nes neradau sportinio automobilio. Nuėjau, radau gal penkis sportinius automobilius. Tarp jų ir Benedikto Vanago, bet savo neradau. Pasirodo, kad uoste buvo dar vienas pastatas, kuriame stovėjo automobiliai.
Techninė būklė gera, niekas nesugadinta, niekas nesulaužyta“, – sakė Darius Biesevičius.
Komanda dar šįvakar pajudėjo Paragvajaus link, kur ir prasidės maratonas.
2017 m. sausio 2 d. startuojančiame Dakaro ralyje komandos privalės įveikti daugiau nei 9 tūkstančių kilometrų trasą, kuri drieksis per tris Pietų Amerikos valstybes – Paragvajų, Argentiną ir Boliviją.
Prie starto linijos stos 83 visureigiai, 50 sunkvežimių, 146 motociklai ir 37 keturračiai.
Daugiau nei pusė trasos bus 3000 metrų, o kartais beveik 5000 metrų aukštyje virš jūros lygio. Maždaug savaitę komandos praleis aukštikalnėse.