„Mums ypatingai malonu tokį modelį atvežti į Lietuvą, kur praėjusiais metais „Audi“ pademonstruotas išskirtinis dėmesys, – sako „Audi“ ženklo vadovė Lietuvai ir Latvijai Ilze Grase-Kibilde. – Pernai „Audi“ modelių pardavimai Lietuvoje augo penktadaliu, tai rodo, kad mus atranda vis nauji klientai ir nepamiršta esami. Už tai turime dėkoti puikiai savo darbą atliekantiems specialistams Lietuvoje. Šio išskirtinio modelio atgabenimas į Lietuvą – vienas mūsų padėkos ženklų jiems“.
Naujasis „Audi RS 3 LMS“ – „Audi Sport“ padalinio kūrinys, leisiantis automobilių sportą pamėgusiems bendrovės klientams savo hobiui tinkamą modelį išsirinkti iš gausesnės nei kada buvo gamos.
„Audi“ visais laikais dalyvavo automobilių sporte aukščiausiu lygiu. Ne vienas sportinių automobilių kūrimo padalinio modelis tapo lyderiu savame segmente, tokių pačių vilčių mums teikia „Audi RS 3 LMS“, kuris suteikia mūsų klientams patrauklią galimybę žengti į šį lenktynių pasaulį“, – teigia Stephanas Winkelmannas, „Audi Sport“ vykdomasis direktorius.
„Audi RS 3 LMS“ debiutuoja sąlyginai naujoje sparčiai populiarėjančioje automobilių lenktynių serijoje TCR. Čia prie starto linijos rikiuojasi gamyklose sportui parengti automobiliai, kurių pirmtakais yra visiškai standartiniai kasdien keliuose matomi modeliai.
„TCR rinkos potencialas yra gerokai didesnis net nei GT3 kategorijos. Su šiuo modeliu mes galime pradžiuginti klientus ten, kur GT3 lenktynės nėra rengiamos“, – pabrėžia Chrisas Reinke, „Audi Sport“ klientų lenktynių padalinio vadovas.
Šio sportinio automobilio gamybai panaudota modulinė MQB platforma, reiškianti, kad automobilyje gali būti naudojama daugelis „Volkswagen“ grupės sukurtų komponentų. „Tokia galimybė sumažina modelio eksploatavimo išlaidas ir drauge leidžia sukurti unikalaus charakterio automobilį“, – tikina Ch. Reinke.
„Audi RS 3 LMS“ modelis iki 100 km / val. pagreitėja per 4,5 sekundės ir gali išvystyti maksimalų 240 km / val. greitį. Po automobilio variklio gaubtu – TCR lenktynių reglamentą atitinkantis 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų TFSI motoras, kurio galia siekia 243 kW (330 AG).
Galvodami apie automobilio saugumą, „Audi Sport“ padalinio inžinieriai neieškojo kompromisų. Į platų „RS 3 LMS“ saugumo įrangos paketą įeina FIA reikalavimus atitinkantis degalų bakas, saugos lankai, sportinės sėdynė, FIA reglamentuoti saugos tinklai abejose sėdynės pusėse bei automobilio stoge įrengtas gelbėjimosi liukas.
Pirmieji sportiniai „Audi RS 3 LMS“ modeliai klientus pasiekė dar praėjusių metų gruodį, kad automobilių sporto entuziastai spėtų pasirengti 2017-ųjų TCR lenktynių serijoms. O šiuo automobiliu susižavėjo jau ne vienas automobilių sporto entuziastas.
„Audi RS 3 LMS” automobiliu 2017 m. sezone lenktyniaus ir lietuvio Daliaus Steponavičiaus vadovaujama „Speed factory racing“ komanda, prioritetinėmis laikanti profesionaliausias Europos ilgų nuotolių lenktynes – Le Mano seriją. Anksčiau ne vieną pergalę pasiekusio lenktyninko komandą įvairiose lenktynėse yra atstovavęs ir ne vienas lietuvis, tačiau ar šis automobilis pasieks ir Lietuvos trasas, paaiškės tik metų eigoje.
Sekvencinę 6 laipsnių pavarų dėžę turintis modelis kainuoja 129 tūkst. eurų.