Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Į Lietuvos rekordą nusitaikiusį Sherą Zyske lydės BMW automobiliai

Motoakrobatas Sheras Zyske prieš savo bandymą birželio 17 dieną pasiekti Lietuvos rekordą, paskutinį kartą „Nemuno žiedo“ trasoje išvažiavo ant galinio motociklo rato. Jo tikslas aiškus - greičiausiai istorijoje ant vieno rato apvažiuoti legendinę lenktynių trasą.
Sheras Zyske. A.Knezys nuotr.
Sheras Zyske. A.Knezys nuotr.

Kaip jau anksčiau rašėme, Sheras Zyske antrojo Lietuvos plento žiedo čempionato etapo metu, 13 val. pasistengs užfiksuoti Lietuvos rekordą.

Paklaustas apie treniruotės metu atliktas korekcijas, nuo įprastų motociklų reguliavimų demonstruojant triukus, motoakrobatas atkreipė dėmesį į padangų slėgį: „paprastai su motociklu atliekant triukus priekinėje padangoje būna apie 1,8-2 barus slėgio, o galinėje jis kartais siekia net penkis ar šešis barus. Visgi kadangi „Nemuno žiede“ yra daug nelygumų – vardan didesnio stabilumo nutariau į galinę padangą pripūsti apie du barus slėgio.

Šis rekordas bus jau ne pirmas

Kone labiausiai socialiniuose tinkluose sekamas sportininkas Lietuvoje, pirmosios sėkmės sulaukė dar kurdamas „Piripiri“ vaizdo klipus apie motociklus. Savo akrobatinių triukų pagalba Sheras neužilgo išgarsėjo „TikTok“ socialiniame tinkle, kai vieną jo vaizdo įrašą peržiūrėjo per 70 mln. kartų. Iki šiol motoakrobatą minėtame socialiniame tinkle seka 3,2 mln. žmonių.

Didžiulio populiarumo sulaukusiam motoakrobatui iki šiol priklauso Gineso rekordų knygoje užfiksuotas pasaulio rekordas, kai jam per minutę pavyko daugiausiai kartų (36 kartus) apsisukti ant galinio rato. Vieną rekordą jau laikant užantyje, šį kartą jį fiksuos „rekordai.lt“ agentūra.

„Ir praeityje motoakrobatai yra bandę ant galinio rato apvažiuoti „Nemuno žiedą“, tačiau noriu tapti greičiausiu tai kada nors padariusiu. Tikiuosi užtrukti apie keturias ar penkias minutes. Yra ir daugiau rekordų, kuriuos manau galėčiau bandyti pagerinti, tačiau nesinori to veiksmo nuvalkioti. Renkuosi pačius techniškai sunkiausius“, – papasakojo Sheras.

Didžiausia kliūtis – trasos reljefas

Užduotį pasiekti rekordą gerokai apsunkins ir šalia Kačerginės įsikūrusios trasos reljefas. Įprastai vien važiuoti ant motociklo galinio rato reikia daug meistriškumo, o čia dar turėsime daug natūralių kliūčių – itin stačių įkalnių ir nuokalnių.

Sheras pažymi, kad tikru kliūčių ruožu taps paskutinė žiedo atkarpa. Ten kaip tyčia daugiausiai įkalnių, o kelio danga – prasčiausios būklės.

„Sunkiausias bus vadinamasis Šakių posūkis, kadangi jo kampas aštrus, o prieš jį danga labai nelygi, taip tik apsunkinant stabdymą. Artėjant link jo bus labai svarbu pradėti iš anksto stabdyti. Didžiausio meistriškumo prireiks leidžiantis nuo stataus kalno priešais įkalnę į starto-finišo tiesiąją, kadangi ten daug duobių ir palinkęs asfaltas labai traukia į dešinę pusę. Ten nepaprastai sunku išlaikyti lygsvarą, kartu ir iš paskutinių jėgų tempiant motociklą į kairę pusę“, – pažymi Sheras.

Trasoje talkins ir BMW automobiliai

Prie rekordo siekimo prisidedanti „Krasto auto“ suteiks ir du saugos automobilio funkciją renginio metu atliksiančius sportinius automobilius, kurie siekiant rekordo lydės motoakrobatą.

Lietuvos Plento žiedo čempionato organizatoriai kviečia lenktynininkus registruotis varžyboms, o žiūrovus, kuriems įėjimas bus nemokamas, šeštadienį atvykti į vienintelę lenktynių trasą Lietuvoje.

Joje galėsime pamatyti ne tik bandymą pasiekti šalies rekordą, tačiau ir antrąjį plento žiedo čempionato etapą. Bei jo puošmena tapsiančią, principinę Šarūno Plado ir Vito Lopinio akistatą galingiausioje „Superbike“ klasėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos