Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į „Liqui Moly“ lenktynininko darbo vietą – daugiau kaip 600 norinčių

Prieš keletą savaičių „Liqui Moly Racing“ komandai pareiškus, jog ji ieško jauno, perspektyvaus lenktynininko, anketos pasipylė kaip iš gausybės rago – per 600 žmonių pareiškė norą užimti geidžiamą darbo vietą.

„Aplikacijų skaičius mūsų lūkesčius viršijo nedaug – tik kokius šešis kartus“, – juokdamasis pasakoja vienas projekto koordinatorių Linas Ramoška.

Toks skaičius yra ne tik daug žadantis, bet ir tuo pačiu gerokai apkraunantis.

„Toks skaičius yra ne tik daug žadantis, bet ir tuo pačiu gerokai apkraunantis. Visas anketas turime atidžiai peržvelgti, yra nemažai el.paštų su klaidomis, tad žmonės kreipiasi į mus, klausdami kodėl negauna informacijos – trumpai tariant, nemažai administracinių veiklų, tačiau faktas, jog rinktis galėsime iš tokios gausybės įvairią patirtį turinčių žmonių veda prie nuojautos, kad tikrai rasime tą vienintelį, vertą „Atleto“ vardo“, – tesia jis.

Vos tik projekto koordinatoriai susitvarkys su užklupusiais popieriaus kalnais, toliau seks jų pirminis vertinimas.

„Turime nemažai aplikacijų iš žmonių, kurie šiuo metu yra užsienyje ar, pavyzdžiui, tarnauja kariuomenėje, tad, jei pirmadienį paprašysime jų susirinkti Vilniuje ir atlikti vieną iš projekto užduočių, jiems tai nepavyks niekaip. Žvelgdami į tokius kriterijus bei į „tobulo lenktynininko“ šabloną, kurį sukūrėme, kiek sumažinsime anketų skaičių, o paskui jas atiduosime mūsų kompetetingai komisijai. Tada prasidės tikrieji projekto išbandymai“, – dėsto Linas.

Tinkamą žmogų papildyti „Liqui Moly“ lenktynių šeimą komandai atrinkti padės penki ekspertai: 15min žurnalistas Paulius Sviklas, „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus, interneto garsenybė Norbertas Daunoravičius, lenktynininkas ir nuotykių mėgėjas Dainius Matijošaitis ir „Liqui Moly“ komandos vadovas Ronaldas Smaidrys.

Visi šie asmenys ne tik vertins, bet ir konsultuos projekto dalyvius. „Projekto eiga gana paprasta: vienas iš komisijos ekspertų ar kviestinis svečias suteikia konsultaciją tam tikroje, kiekvienam atletui svarbioje srityje, o po to pateikia užduotį ir laiko tarpą jai įgyvendinti – atlikus užduotį, komisija vertina rezultatus ir skiria taškus, it mažoje Eurovizijoje. Atlikus visas užduotis, skaičiuojame taškus ir atrenkam du geriausius – jiems atskiri išbandymai, apie kuriuos pakalbėsime ateityje“, – projekto eigą atskleidžia kuratorius.

Visą šią savaitę socialiniame tinkle „Facebook“ jau šmėžavo projekto „sienos nuotrauka“, o dalyviai kvietė draugus jungtis prie projekto paskyros. Šis procesas taip pat neatsitiktinis – kai kurių užduočių vertinimą atliks visi, pamėgę „Projektas Atletas“ „Facebook“ puslapį, tad projekto dalyviai pakviesti jau dabar rinkti savo draugus ir gerbėjus tam, kad atėjus metui, sulauktų tinkamo palaikymo.

„Turėti savo fanų natūralu, kad yra labai svarbu, tačiau jie neatsiranda iš karto. Todėl mes davėme išankstinį startą fanų kvietimui stebėti projektą – tie kas tuo pasinaudos, galimai turės geresnius šansus pelnyti didesnius taškus. Tuo pačiu tai mums leidžia matyti ir vertinti – kiek iš visų, parašiusių „jog iki paskutinio siekia savo tikslo“, „deda visas pastangas“, „niekada nesustoja“ iš tiesų kažką daro, o kas tiesiog suraitė gražų sakinį projekto anketoje“, – pasakoja Linas.

Esminės atrankos detalės ir veiksmai prasidės jau balandžio mėnesį – projekto „Atletas“ dalyviams teks įrodyti, jog jie ne tik greiti trasoje, bet ir moka šnekėti prieš kameras, tinkamai komunikuoti socialinėse medijose, ruošti komercinius pasiūlymus rėmėjams ir kitus, šiuolaikiniam aukšto kalibro sportininkui, būtinus dalykus.

Atranka vyks keletą mėnesių, o vienas laimingasis gaus išsvajotą prizą – „Liqui Moly“ paramos paketą 2017-ųjų metų sezonui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?