Vaidotas Žala su Paulo Fiuza ir kitais „Teltonika Racing“ komandos nariais miegoti Naujųjų išvakarėse nuėjo ramiai – administracinėje ir techninėje komisijose problemų jiems nekilo.
„Administracinę komisiją praėjome pakankamai sklandžiai šiemet, kiek atsimenu, turbūt trumpiausiai užtrukome. Dabar lieka ta techninė komisija, kuri mums kiekvienais metais toksai klaustukas visą laiką didelis.
Neatsimenu, kad anksčiau negu tamsoje išvažiuojame iš techninės komisijos. Tai sukryžiuoti pirštai, kad šiemet būtų trumpiausia ne tik administracinė, bet ir techninė komisija“, – kalbėjo Vaidotas, prieš automobiliui pasukant techninės komisijos link.
Pirštų kryžiavimas padėjo – po techninės komisijos komandos feisbuke pasirodė įrašas: „Greičiausia technikinė ever! Varom valgyt, o ryte – į startą!!!“
Testai sėkmingi
Trečiadienį, gruodžio 29-ąją, Saudo Arabijos mieste Džedoje Dakaro ralio maratono dalyviai turėjo progą išbandyti po transportavimo atsiimtą techniką. „Teltonika Racing“ komandos ekipažui Vaidotui Žalai ir Paulo Fiuzai testai praėjo be didelių nesklandumų – prakistas vienas ratas, tačiau svarbiausi mazgai veikė be priekaištų, todėl prieš įžanginį greičio ruožą technikams liko tik galutinai sureguliuoti „X-Raid“ visureigį.
Maždaug 11 kilometrų ilgio trasą tris kartus įveikęs V.Žala pasakojo, kad nors norėjosi ilgesnių testų, važiuoti dar vieną ratą nebuvo prasmės. Anot lenktynininko, testuose anksčiau dalyvavę sunkvežimiai paliko gilias provėžas, kurias įveikiant tekdavo braukti automobilio dugną, arba rizikuoti šokinėjant per akmenis.
„Nenorėjome laužyti automobilio, bet tuo pat metu po pertraukos visuomet reikia pajusti ritmą ir grįžti į įprastą režimą. Prisijaukinant automobilį prieš Dakaro startą norisi įveikti kuo daugiau kilometrų – tai padeda greičiau įveikti tą nedidelį jaudulį ir prisitaikyti prie temperatūros pokyčių“, – komentavo jis.
Saugodamas automobilį pirmąjį ratą ekipažas įveikė itin atsargiai, juolab, kad atskiri trasos ruožai buvo siauri ir itin akmeningi. Antrajame rate V.Žala jau spustelėjo akceleratorių iki dugno, o į serviso zoną grįžo su vienu prakirstu ir lėtai orą leidusiu ratu. Nenorėdamas be reikalo eikvoti padangų testus baigė trečiąjį ratą įveikdamas šiek tiek mažesniu tempu.
„Šiek tiek pasireguliavome patys sau, kokios šiuo metu yra mūsų greičio ribos. Išlindo keletas smulkių gedimų, kuriuos lengvai pašalinsime bivake – tai taip pat yra didelis tokių testų privalumas. Svarbiausia, kad variklis, pavarų dėžė ir kiti pagrindiniai mazgai veikia be priekaištų“, – džiaugėsi V.Žala.
Saudo Arabijoje jau testų metų dar kartą atsiskleidė naujojo „X-Raid“ visureigio variklio privalumai. Anot lenktynininko, nors galios prieaugis nėra itin juntamas, platesniame diapazone išvystomas maksimalus sukimo momentas labai palengvina vairavimą sudėtingose atkarpose.