Į vilko medžioklę Rumunijos kalnuose – apsiginklavę pjūklais

Jau antradienį Rumunijoje prasidės penkias dienas truksiančios „CFMOTO Hunt The Wolf“ bekelės varžybos. Jose pasirodys keturračius ir motobagius vairuosiantys sportininkai, kurie kasdien susidurs su dešimtimis kilometrų, nusidriekusių itin kalnuotomis Transilvanijos regiono vietovėmis.
Pasiruošimas varžyboms
Pasiruošimas varžyboms / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Pirmadienį visų dalyvių laukė medicininė patikra ir techninė komisija. Po jos – laisvas laikas, tad sportininkai jį išnaudojo skirtingai. Vieni ilsėjosi prieš startą, kiti išbandė savo techniką greta bivako esančiuose kalnuose, o „Extreme“ klasės dalyviai vakare stojo prie starto kvalifikaciniams važiavimams.

„Crossover“ ir „Adventure“ įskaitose lenktyniausiantys „Motorider Racing Team“ atstovai laisvą laiką paskyrė treniruotėms ir parametrų reguliavimui, o galiausiai technika buvo perduota į mechanikų rankas. Prieš antradienio startą nuspręsta dar kartą patikrinti visus mazgus ir įsitikinti maksimaliu jų veikimu.

Viliaus Gavėno nuotr./Testų akimirka
Viliaus Gavėno nuotr./Testų akimirka

„Šiandien įveikiau apie 50 kilometrų. Gana paprasti pakilimai, nusileidimai. Pats keturratis veikė be priekaištų. Amortizatorių darbas patiko. Juos visą savaitę reguliavome Lietuvoje ir čia atvykome jau sureguliuotais. Konsultavomės reguliuodami su vietiniais rumunais, tai kol kas viskas gerai. Važiuosime „PGM Technika“ parūpintomis „ITP Terra Cross“ padangomis.

Dabar jos dirba gerai. Dabar pakankamai sausa, tai matysime, kaip jos elgsis jei bus lietaus. Minusai, tie vadinami šoniniai važiavimai, nėra sudėtingi. Padangos laiko idealiai. Po šiandienos pakeitėme variatoriaus diržą. Nors motociklas su juo pravažiavęs tik 300 kilometrų, bet visi jie buvo koviniu tempu. Diržą profilaktiškai keisime kas dvi dienas“, – sakė „Crossover“ klasėje lenktyniausiantis Adomas Gančierius.

VIDEO: „CFMOTO Hunt The Wolf“ varžybų išvakarės

Aplinkinius kalnus ir upių vagas pirmadienį taip pat išbandė ir Antanas Kanopkinas, kuris ekipaže kartu su Petru Šiaučiūnu startuos motobagiu „Adventure“ įskaitoje. Pasak sportininko, šios dienos testai parodė, jog reikia atlikti šiokių tokių korekcijų pakaboje.

„Nelabai mums patiko amortizatorių, kuriuos gavome, reguliavimas. Bagis tapo labai kietas. Pasireguliavome juos pagal save taip, kad važiuoti būtų ir komfortiška, ir saugu. Šiandien paėmėme keletą kalnų, kuriuose pernai treniravomės su keturračiais. Viskas buvo gerai. Vienintelis momentas – psichologinis. Reikia perlipti per save važiuojant šoniniu pokrypiu, kai kyla šoniniai ratai ir atrodo, kad bagis tuoj virs.

Viliaus Gavėno nuotr./Testų akimirka
Viliaus Gavėno nuotr./Testų akimirka

Stabdžiai veikia gerai, padangos dirbo fantastiškai. Mums labai patiko. Rumunai mums sako, kad mes turime važiuoti su „Kenda“. Aišku, „Kenda“ remia šias varžybas. Galbūt todėl jie taip sako.

Šiandien važiavome praėjusių metų „Extreme“ trasa. Esu labai patenkintas. Buvo ekstremalu, tačiau važiavome be jokios įtampos. Ramuma duoda saugumą, bet rytoj viskas pasikeis. Rytoj bus įdomu“, – kalbėjo „CFMOTO Z1000“ motobagį vairuosiantis Antanas Kanopkinas.

Į trasą dalyviai vešis ir šiek tiek atsarginių dalių bei įrankių, kad įvykus gedimui ar incidentui padarinius būtų galima pašalinti savo jėgomis. Adomas Gančierius pasakoja, kad dažniausiai prireikia greito remonto rinkinio – plastmasinių užtrauktukų ir lipnios juostos, tačiau atsarga gėdos nedaro. Daiktadėžėje galima rasti ir šį tą daugiau.

„Vežuosi variatoriaus diržą, traukes, jų antgalius, įrankius ir vadinamas „zateškes“. Dar esu įsidėjęs saugiklių ir rėlių“, – kalbėjo Adomas Gančierius.

Viliaus Gavėno nuotr./Testų akimirka
Viliaus Gavėno nuotr./Testų akimirka

Tuo metu Antano Kanopkino ir Petro Šiaučiūno motobagyje vietos daiktams yra gerokai daugiau. Būtent todėl duetas į trasą gabensis ne tik gedimams, bet ir trasos kliūtims šalinti skirtus įrankius.

„Sukomplektuoti visi raktai – nuo 8 iki 20. Galvos 10, 12, 14, 15, 16, 18, 36. Tam, kad galėtume pasikeisti variatorių. Tuomet vežamės 440 niutonmetrų jėgos „DeWalt“ suktuką, kad galėtume atsukti variatorių, jei reikėtų keisti diržą. Vežamės trapą, „domkratą“, jei kur įklimptume.

Taip pat vežamės ir akumuliatorinį pjūklą tam, kad nupjautume medžius. Beje, šiandien medžius pjovėme keturis kartus. Kai kur neįmanoma pravažiuoti, pakimbame ant medžių. Šturmanas pjauna, aš žiūriu. Vežamės dar du vienetus vairo traukių ir variatoriaus diržą. Buvo dar minčių įsidėti ir kitų detalių, bet kol kas pagyvensim – pamatysim. Mūsų tikslas – „CFMOTO“ technikos ir visų agregatų, kurie yra uždėti, išbandymas sunkiausiomis sąlygomis. Pilnai ištestuosime. Šiandien nufotografavome dugno apsaugą ir lyginsime su tuo, kaip ji atrodys po varžybų“, – pasakojo Antanas Kanopkinas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Pasiruošimas startui
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Pasiruošimas startui

Pirmadienį į trasą su oficialiu laiko matavimu pajudėjo tik „Extreme“ klasės dalyviai, kurie varžėsi kvalifikacijoje. Čia geriausiai pasirodė lietuvis Mindaugas Lelys, artimiausią persekiotoją rumuną Radu Lungu aplenkęs 19 sek. Trečią laiką užfiksavo britas Simonas Davidas.

Antradienį visų klasių dalyviai jau varžysis pirmos dienos greičio ruože. Jis drieksis maždaug 70 km distancijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų