Tiek šis sportininkas, tiek ir jo automobilis yra unikalūs. „Opel GT“ – itin trumpos bazės kėbulas, kuris daugelio pripažintas kaip visiškai beviltiškas greitoms trasoms, nes itin sudėtinga išlaikyti stabilų ir mažą slydimo kampą, kuris užtikrina greitį – būtent to reikės norint įveikti Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą.
Tačiau lenkui nė motais ką mano kiti – itin kompaktiškas automobilis ne tik be problemų įveikia nuokalnės trasą, bet tuo pačiu ir sėdi „prilipęs“ prie konkurento durelių. Lenkijos čempionas Pawel šį modelį rinkosi neveltui – itin geras svorio balansas, agregatų išdėliojimas ir išskirtinumas užtikrina čempionišką kokteilį dar trisdešimties nesulaukusiam sportininkui.
Kėbulo pasirinkimas – viena. Tai ką „Trolis“ daro su juo – visai kita. Šansą palysti po automobilio apačia ir peržvelgti techninius sprendimus turėjęs „Vimota – EEDC“ organizatorius Mantas Kuzmarskis stebėjosi, jog kone visi važiuoklės derinimo sprendimai yra...klaidingi.
Tačiau, pasak Trelos, automobilio važiuoklę sureguliavus pagal jau standartu virtusius parametrus, jam važiuoti pasidaro nepatogu ir jis nesijaučia saugiai, tad jau kone penkmetį jis keliauja savo keliu ir kolegų patarimų neprašo, o Lenkijos čempiono titulas byloja, jog vieno teisingo atsakymo, kaip turėtų būti paruoštas automobilis, tiesiog nėra.
2014-aisiais Pawel šiose varžybose užėmė 3-ąją vietą, nusileisdamas Lietuvos talentui Mantui Kulvinskui ir dabartiniam stipriausios pasaulio lygos „Formula Drift“ pilotui Kristaps Blušs – šiemet lenko kelyje nemažai stiprių oponentų, tačiau jį galima nesunkiai laikyti vienu iš varžybų favoritų.
Jau penktadienį Pawel Trela ir kitus „Vimota EEDC“ pilotus bus galima išvysti Kačerginės „Nemuno žiede“ prasidėsiančiose treniruotėse, kurias seks šeštadienį vyksiančios varžybos.