Kiek netikėtai daugeliui gerbėjų, šį rudenį Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu nesurengė savo automobilio pristatymo ar viešų bandomųjų važiavimų, skirtingai nei Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu ar Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu. Iš esmės iki šiandienos Antano „Hilux Overdrive“, startuosiantis „Dakare 2018“, nebuvo matomas. Paklaustas, kodėl nerengė išankstinio pristatymo, Antanas buvo atviras:
„Tai kad ir automobilis, ir šturmanas tas pats – nėra reikalo. Tik Dariaus akiniai nauji. Nebent būtume sugalvoję kokią labai įdomią pristatymo formą.“
Draugiški pašmaikštavimai
Pristatymo vyrai iš dalies nerengė ir dėl to, kad Darius daug keliavo: plaukė jachta „Ambersail“, kopė į Puncak Jaya – aukščiausią Australazijos viršukalnę. Nes, kaip pats sakė, nenorėjo perrinkinėti pusašių, tad grįžo tik į treniruotes gražiai saulėje įdegęs.
Įdomu tai, kad būtent dėl savo aistros alpinizmui Darius ne iš karto sutiko antrą kartą leistis su Antanu į Dakarą – sausį jis planavo kopti į Antarktidos viršukalnes. Tačiau A.Juknevičiui pavyko įkalbėti bičiulį leistis į Dakaro nuotykį dar kartą. Žinoma, Darius nevengė pajuokauti, kad „Antanas žadėjo visą Lietuvą į Dakarą nuvežti“, tad gal metas keisti šturmaną.
Jau kiek surimtėję, vyrai prasitarė, kad „Dakare dar yra nenuveiktų darbų“, todėl šį kartą planuoja trasoje sugaišti 4-6 valandom trumpiau. Būtent klaidų skaičiaus mažinimas, o ne vieta turnyrinėje lentelėje ir bus didysis komandos iššūkis.
Pristatymas sutapo su išleistuvėmis
Taip Antanas su Dariumi sulaukė lapkričio 17-osios – paskutinės dienos, kai dar galėjo parodyti savo „Hilux“. Nes mažiau nei po savaitės, lapkričio 23 d., Dakaro automobiliai jau bus kraunami į laivus Havro uoste Prancūzijoje ir išplauks į Pietų Ameriką. Dakaro ralyje komandos ir lenktynininkai startuos 2018-ųjų sausio 6-ą.
Taigi Antano Juknevičiaus ralio komandos 2018-ųjų metų sezono pristatymas „RaceTech“ dirbtuvėse Vilniuje sutapo su automobilio palydėtuvėmis. Renginio metu lenktynininkas pristatė komandą, vyksiančią į jubiliejinį 40-ąjį Dakaro ralį, keliamus tikslus, papasakojo, kaip tobulino automobilį ir komandos sunkvežimį.
Antanas neslėpė, kad gerbėjai iš lenktynininkų laukia vis geresnių rezultatų. Tačiau reikia į situaciją žvelgti objektyviai. Kol kas lietuviams varžytis su labai stipriomis gamyklinėmis komandomis nėra jokių šansų – biudžetai skiriasi dešimtimis kartų.
„Paimkime penkias didžiausias komandas. Jose vieno automobilio aptarnavimas Dakaro lenktynėse – 1,5–2 mln. eurų. Į pirmus ralius važiavome turėdami 70 tūkst. eurų biudžetą. Dabar mūsų finansai kiek paaugę, pastaraisiais metais siekia apie 200 tūkst. eurų, bet skirtumas nuo didžiųjų komandų – milžiniškas“, – sakė A.Juknevičius.
PAPILDYSIME
TAIP PAT SKAITYKITE: Antanas Juknevičius apie pirmąjį savo Dakarą: be komandos, bet su skilandžiu ir miegmaišiu