46 kėbulo BMW M3 turi S54 serijos variklį, išvystantį virš 400 AG. Šiame modelyje sumontuota „Drenth“ sekvencinė pavarų dėžė, o visa elektrinė dalis – sportinių autoombilių elektronikos gamyba užsiimančios „Motec“ firmos kūriniai.
Šis BMW gali pasigirti ir įdomia istorija – prieš tai jis buvo naudojamas VLN serijos lenktynėms Niurburgringo trasoje. Tiesa, jo „gimtinė“ – Didžioji Britanija, tad vairas dešinėje pusėje.
„Kai pargabensiu BMW į Lietuvą, vairą planuoju perdėti į „žmoniškąją“ pusę. Sportiniame automobilyje tai tėra tik vairo kolonėlės bei anglies pluošto prietaisų panelės pakeitimo klausimas“, – sakė D.Matijošaitis.
Lenktynininkas juokavo, kad automobilį reikės perdažyti bei aptvarkyti kosmetiškai: „Po praėjusio sezono jis šiek tiek nepasiruošęs „Palangos Vienos pokyliui“.
Pats prie vairo nesės
Ironiška, tačiau pats D.Matijošaitis prie šviežiai įsigyto BMW M3 vairo 1000 km lenktynėse šiemet nesės. „Prieš mėnesį pasirašiau sutartį Palangoje dalyvauti kitos komandos sudėtyje, tad nusipirktą automobilį nuomosiu“, – atskleidė sportininkas. Jis tikisi, kad pavyks surasti tris gerus vairuotojus šiam automobiliui, kuris bus nuomojamas kartu su visu „BRUM BRUM Sport“ komandos aptarnaujančiu personalu.
„Būtų šiek tiek gaila, jeigu toks automobilis tokių varžybų metu stovėtų garaže“, – pasakojo Dainius.
Pagrindinis D.Matijošaičio prioritetas šiais metais – ralio varžybos, tad BMW kitų ilgų distancijų žiedinių lenktynių artimiausiose šalyse šiemet neišvys.
„Kitos ilgų distancijų varžybos Pabaltijo regione sutampa su Lietuvos ralio čempionato etapais. O jeigu pavyks surinkti dar keletą „vairo brolių“, planuoju važiuoti keliose 12-os valandų varžybose Vakarų Europoje“, – ateities planus atskleidė lenktynininkas.