Šiemet ralis pasižymi itin dideliu sniego kiekiu. Europą stebinanti pūga neaplenkė ir 22-ojo istorinio Monte Karlo ralio. Dėl užpustytų ir nepravažiuojamų kelių buvo atšaukti keli ralio greičio ruožai. Taip pat savo ralį anksčiau laiko baigė kelios dešimtys ekipažų. Sąlygos visiems vienodos, tačiau jungtinei Lietuvos ir Latvijos komandai jos netrukdo.
„Sniegas mums nebaisus, nes esam iš Šiaurės Europos ir turim atsivežę dygliuotų padangų. Kol kas didžiausią nuovargį kelia ilgi pravažiavimai iki greičio ruožų. Išvažiuoji ryte, o iš automobilio išlipi tik vakare. Bet savo klasėje esame pirmi, kategorijoje irgi pirmi, o bendroje įskaitoje – 7. Svaiginantis rezultatas, todėl dabar svarbiausia neatsipalaiduoti“, – įveikęs greičio ruožą kalbėjo K.Raišys.
Pasak jo, dabar trūksta tik truputėlio sėkmės.
„Viename ruože vienas vairuotojas niekaip nenorėjo praleisti, nors po to vis tiek baigė lenktynes. Kiekvienam šitas ralis labai svarbus ir negali per daug pykti“, – olimpinę ramybę demonstravo lenktynininkas.
Iki trečiadienio aušros, jie dar įveiks daugiau nei 200 kilometrų greičio ruožais. Iškilminga apdovanojimų ceremonija Monte Karle vyks trečiadienio vakarą.
Istorinių lenktynių dvasia
Monte Karlo ralis yra seniausias pasaulyje. Jis pirmą kartą surengtas 1911 m. ir nuo to laiko yra neatsiejama automobilių sporto istorijos ir europinės kultūros dalis. Monako kunigaikštystės automobilių sporto klubo organizuojamas renginys per daugiau kaip šimtą metų tapo vienu didžiausių kasmetinių automobilių sporto renginių pasaulyje. Tačiau nuo 1998 m. organizatoriai grąžina ir pirminę istorinių lenktynių dvasią. Savaitę laiko trunkantis „Monte Carlo Historique” ralis iš visos Europos ir pasaulio žiemą į Monaką sutraukia šimtus originaliais automobiliais važiuojančių lenktynininkų.