Visas naujienas apie Dakaro ralį rasite čia
Šiemet Lietuvos ekipažai rinkosi skirtingus skrydžius į Džidą (Jedah) ir atgal. Sunkvežimio ekipažas per Prahą skrido todėl, kad iš Čekijos A.S.O. (Dakaro organizatoriai) surengė vieną iš užsakomųjų skrydžių. Tad lietuviai skrido su kolegomis iš „Fesh Fesh“ komandos.
Atlaikė rimtus išbandymus
Su turbinos ir ratų hidraulinės sistemos gedimais Dakare susidūręs ekipažas nepalūžo ir pasiekė finišą.
Vyrams Dakare reikėjo dirbti ir mechanikais, kapanotis iš smėlio gniaužtų bei tuo pačiu padėti ir panašaus likimo broliams. Viename etapų jie net teikė pagalbą užklimpusiam KAMAZ ekipažui – kadaise Dakaro ralį laimėjusiam A.Karginovui. Ne tik savo tempu visus stebinę naujokai, be kita ko, pelnė ir kitų bivako lenktynininkų pagarbą ir sulaukė ne vieno gero žodžio. Už sunkų atliktą darbą jiems padėti oro uoste susirinko ir Dakaro sirgaliai iš Lietuvos.
Komanda atvirai to nesako, tačiau planuoja startuoti mažiausiai trijuose Dakaro raliuose. O artimiausiu metu neatmeta galimybės mechaninę „Tatra“ pavarų dėžę keisti automatine. Tokiu būdu sunkvežimis gali pagreitėti iki 20 proc.
Labai džiaugėsi pasiekę finišą
Pasitikdami juos susirinkę oro uoste sirgaliai plojo skanduodami padėkos žodžius. Ir patys komandos nariai neslėpė savo džiaugsmo bei dėkojo už palaikymą. Džiūgavo, kad, kaip patys sakė, kepant pirmą blyną Dakare jis neprisvilo.
Kaip didžiausią iššūkį jie įvardino variklio problemas prieš paskutinės dienos etapą, su kuriomis susidūrus „Mamba“ neteko dalies galios.
Vienas komandos narių net išdavė, kad jie turėjo mažiau nei 50 proc. tikimybę pasiekti finišą. Esą tik šiaip ne taip atlaikė bene svarbiausia variklio dalis – turbina. Vos nepavedė jos tepimo sistema, bet jie labai džiaugėsi, kad laikas praleistas remontuojant techniką nenuėjo veltui.
Kviečiame pasiklausyti „ConnectPay“ komandos lenktynininkų išsakytų minčių specialioje laidoje dar prieš prasidedant Dakarui.