„CFMOTO Factory Racing Team“ komandai atstovaujantis ir SSV įskaitoje lenktyniaujantis Dariaus Biesevičiaus ir Adomo Gančieriaus tandemas toliau kovoja su „Perimetro“ organizatorių pateiktais išbandymais. Pirmąją dieną, prologo greičio ruože duetas patyrė du virtimus ir susikomplikavo savo situaciją, tačiau tuomet jiems tarsi dovana tapo tai, kad dėl klaidos kelio knygoje prologo rezultatai buvo anuliuoti, tad ketvirtadienį viskas prasidėjo nuo švaraus lapo.
Visgi ir antroji varžybų diena pateikė nemalonių staigmenų – pirmame šios dienos greičio ruože nuplyšo bagio variatoriaus diržas. Lyg to dar būtų maža, keičiant diržą atsirado ir daugiau nenumatytų problemų.
„Šiemet „Perimetras“ mums neleidžia atsipalaiduoti. Pirmame greičio ruože mums sprogo variatoriaus diržas. Greičiausiai jį šiek tiek perkaitinome. Keičiant diržą nulūžo varžtas, kuris išskleidžia variatorių. Nei susitvarkyti gedimo, nei finišuoti nebegalėjome, nors iki tol sekėsi tikrai gerai.
Per pertrauką bivake mechanikai sutvarkė problemą ir antrame greičio ruože jau važiavome be jokių kliūčių, be didelių navigacinių klaidų. Preliminarus mūsų rezultatas – vienuolikta vieta klasėje, tai juo tikrai džiaugiamės“, – sakė Adomas Gančierius.
Keturračiu įprastai lenktyniaujantis, bet šįkart dėl rankos traumos ATV klasėje nestartavęs, o į šturmano vietą bagyje greta Dariaus Biesevičiaus sėdęs Adomas Gančierius pasakojo, kad vis labiau įsijaučia į navigatoriaus vaidmenį. Tiesa, Adomas Gančierius anksčiau yra skaitęs kelio knygą bagyje, bet tandeme su Dariumi Biesevičiumi jam tai pirmosios varžybos.
„Darius vairuoja labai aštriai, bet užtikrintai. Kartais būna tokių vietų, kur aš asmeniškai taip nelėkčiau, bet Darius važiuoja maksimaliai ir svarbiausia, kad tai daro tiksliai. Naviguoti tokiam greitam vairuotojui nebuvo lengva, o ir greičio ruožai – tikrai ne iš lengvųjų. Daug klaidžių vietų, kalnų, tai ką veikti turėjome abu. Svarbiausia, kad technika atvežta į finišą ir ruošiama rytojaus startui“, – sakė Adomas Gančierius.