Specialistai paaiškino, kad generatorių perkaitimas lėmė elektros energijos perdavimo variklių sistemoms nutrūkimą, taip šiuos išjungdamas. Tiesa, prancūzai vis dar nėra iki galo tikri, dėl ko šios dalys apskritai įkaito.
Tiesa, „Renault“ nuomone, prie gedimų saugos automobilio periodas neprisidėjo ir net prailgino vieno iš generatorių gyvenimo laiką – kitu atveju šios dalys būtų sugedusios dar greičiau. Specialistai pastebėjo, kad pirmieji nesklandumai S. Vettelio bolide prasidėjo dar prieš lenktynių sustabdymą. R. Grosjeano atveju minėta dalis sugedo staiga.
„Renault“ neatmeta brokuotos generatorių partijos galimybės ir kitoms lenktynėms Didžiojoje Britanijoje naudos kitos partijos gaminius arba šiek tiek modifikuotą šios dalies konstrukciją. Gali būti ir sugrįžta prie pernai naudotos šios dalies versijos.