Jei Europoje Gustas lenktyniauja kiek žemesnėje Le Mano prototipų klasėje LMP3, tai dabar jis vairuoja LMP2 AM klasės bolidą – „Nissan“, išvystantį 500 AG. Ši klasė nuo LMP2 skiriasi tuo, kad automobiliai yra senesnės homologacijos.
Tiesiogiai lenktynes galite stebėti čia, Gusto ir Cody automobilis Nr. 52:
Lenktynių eiga
17.00 val. Finišas. Gustas ir Cody klasėje iškovojo pirmąją vietą. Rezultatus rasite čia. Tai reiškia, kad bilietas į Le Mano ištvermės 24 val. lenktynes beveik Gusto kišenėje. Telieka fomalumas – finišuoti dar viename etape Tailande.
16.30 val. Gusto komanda vėl pirmauja LMP2 AM klasėje!
16.15 val. Vėl drama. Cody ir Gustas gali pakilti į pirmą vietą, nes sugedo varžovų automobilis.
15.30. Gustas pravažiavo greičiausią ratą. Greitesnį, nei kvalifikacijoje. Jo rezultatas – 1:59.170 min. Komanda pirmauja LMP2 AM klasėje.
Bet sugedo numerio apšvietimas. Automobilis boksuose, persvara tirpsta.
14.30 val. Po išlėkimo į žolę bolidas kiek sulėtėjo. Gustas važiavo antras. Bet lyderis turi susitvarkyti lemputę, tad prarado laiko.
GUSTAS VĖL PIRMAS. Jo rato įveikimo laikas geresnis už konkurentų.
13.25 val. Cody pasikeitė padangas į slick ir išslydo iš trasos.
3.10 val. Komandos draugas Cody atliko pravaziavimo per pitus baudą už tai, kad varžovą starto metu aplenkė prieš starto liniją. Bet Nr. 52 vis tiek pirmauja!
Dėl liūties ir žaibų, teisiėjų kamerų gedimų, startas vėlavo. Lenktynės prasidėjo ne 10.30 val., o 12.40 val. Gustas Grinbergas prie vairo sės 13.30 val. Lietuvos laiku.
Kvalifikacijoje penktadienį lietuvis su komandos draugu buvo antri.
Turnyrinė situacija
Gustas su komandos draugu Cody Ware laimėjo analogiškas lenktynes Australijoje LMP2 klasėje. Todėl Malaizijoje turi šansus iš anksto užsitikrinti čempionų titulą.