„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Istorinis podiumas: J.Karklys „ADAC GT Masters“ lenktynėse sukūrė stebuklą

Praėjusį savaitgalį legendinėje „Spa-Francorchamps“ trasoje Jonas Karklys pelnė pirmąjį podiumą Lietuvos istorijoje „ADAC GT Masters“ automobilių lenktynėse.
Jonas Karklys iškovojo pirmąjį podiumą „ADAC GT Masters lenktynėse
Jonas Karklys iškovojo pirmąjį podiumą „ADAC GT Masters lenktynėse / Asmeninio archyvo nuotr.

„Liqui Moly Engstler Motorsport by NordVPN“ komandai atstovaujantis 35-erių sportininkas kartu su šveicaru Pablo Schummu sugebėjo iš 18-os startinės pozicijos prasibrauti iki peletono priekio.

Prestižinėse lenktynėse vienu automobiliu dalijasi du vairuotojai – sekmadienio 40 minučių sprinto varžyboms kvalifikuotis turėjo P. Schummas. Šveicaras keliskart pažeidė trasos apribojimus ir buvo nubaustas rezultatų anuliavimu.

Vis dėlto po starto 24-erių lenktynininkui pavyko šoktelti į 14-ąją vietą, o netrukus trasoje pasirodė ir saugos automobilis. Iškart po jo P. Schummas pirmasis nėrė į techninę aptarnavimo zoną, kur prie „Audi R8 LMS Evo2 GT3“ vairo sėdo J. Karklys.

Vilnietis nuo pat savo važiavimo pradžios demonstravo puikų tempą ir netrukus ėmė kovoti dėl 3-iosios vietos.

J. Karklys greitai priartėjo prie amerikietės Taylor Hagler ir, bandydamas ją aplenkti, į priekį praleido Alexanderį Fachą su „Porsche“. Netrukus užvirė įtempta kova dėl podiumo, į kurį kėsinosi ir „Lamborghini“ vairavęs Benjaminas Hites.

Lenktynininkai tokia tvarka ir baigė savo pasirodymą. Tiesa, po finišo paaiškėjo, jog tuometinis lenktynių lyderis Elias Seppanenas gavo 15 sek. baudą už avarijos sukėlimą per lenktynių startą. Tai leido J. Karkliui užimti istorinį podiumą.

„Sunku patikėti, kad sugebėjome iš rikiuotės pabaigos finišuoti treti. Kažkas nerealaus! Esu labai laimingas ir dėkingas komandai, kad sugebėjo po šeštadienio gedimo atstatyti automobilį, kuris šiandien buvo labai greitas“, – po finišo kalbėjo J. Karklys

Jau šeštadienio kvalifikacijoje lietuvis demonstravo puikų laiką (10-ta vieta), tačiau komanda nebaigė lenktynių dėl elektros gedimo.

„Visas varžybų savaitgalis buvo labai permainingas – iki pat kvalifikacijos penktadienį lijo, neturėjome daug laiko pasiruošti sausai trasai. Šiek tiek pritrūko galimybių tinkamai sureguliuoti automobilį. Po šeštadienio ankstyvo sustojimo sekmadienį viskas klostėsi ypatingai gerai.“

Tai buvo ketvirtasis šių metų „ADAC GT Masters“ etapas. Šeštadienį užtikrintai nugalėjo „Landgraf“ komanda su E. Seppanenu bei Tomu Kalenderiu („Mercedes“), o sekmadienį – Maxime’as Oostenas ir Leonas Kohleris („BMW“) iš „FK Performance“ ekipos gretų.

Iš viso trasoje pasirodė 18 komandų bei 36 sportininkai. Lenktynininkai vairuoja suvienodinto pajėgumo „Ferrari“, „Lamborghini“, „Audi“, „Mercedes“, „BMW“, „Aston Martin“ bei „Porsche“ automobiliais. Maksimalus greitis trasoje – 270 km/h.

Kitas etapas vyks rugsėjo 28-29 d. kitoje „Formules-1“ trasoje „Red Bull Ring“, Austrijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“