Pirmosios treniruotės parodė, kad Justui trūko testų šioje trasoje. Likus savaitei iki varžybų jo komanda treniravosi Italijoje „Le Conca“ trasoje, bet J. Jonušio čia nebuvo – keturiolikmetis krimto mokslus mokykloje Vilniuje.
„Negaliu treniruotis tiek, kiek reikia, nes turiu dar ir mokytis. Ir taip nemažai pamokų praleidžiu, tenka daug mokytis savarankiškai. Dėl to nusprendžiau, kad šiuos komandos testus turiu praleisti,“ – sakė Justas Jonušis.
Tačiau labai greitai lietuvis pavijo ir net pralenkė savo komandos draugus. Jau po poros treniruočių jis tapo greičiausias komandoje, nes trasą Justas puikiai žino, čia yra lenktyniavęs ne vienose lenktynėse ankstesniais metais. Maloniai nustebino ir bendras greitis – Justas laisvųjų treniruočių pabaigoje buvo tarp 5 greičiausių sportininkų „OK Junior” klasėje.
Kvalifikacija susiklostė sėkmingai, Justas parodė 9 rezultatą savo grupėje, todėl komandas pagrįstai tikėjosi gero rezultato.
Tačiau kortos susimaišė šeštadienį ryte – pirmosios rytinės treniruotės metus lietuvis tiesiosios gale važiuojant daugiau kaip 120 km/h greičiu išlėkė iš trasos...
„Pamatęs avariją iš karto ėmiau navigacijoje ieškoti artimiausios ligoninės. Buvau įsitikinęs, kad be traumų neapsieis,“ – pasakoja viską savo akimis matęs Justo tėtis Darius Jonušis.
Tačiau Justui viskas baigėsi gerai – tik ranką susimušė, medikai jokių rimtesnių sužeidimų nenustatė.
Kiek prasčiau baigėsi lietuvio technikai – kartingas buvo visiškai sudaužytas – rėmas lūžęs, ašys sulankstytos, visa pakaba nepataisoma.
Kartingas visiškai nesureguliuotas, pirmuose važiavimuose net nesupratau kas vyksta – visai kitaip valdosi ir labai trūko greičio.
Komandai iš esmės teko per keliolika minučių iki atkrintamųjų važiavimų surinkti naują kartingą – iš seno kartingo sveikas liko tik motoras ir kėdė... Nebandytas, netestuotas ir nesureguliuotas tinkamai kartingas nežadėjo nieko gero atkrintamuose važiavimuose. Tačiau Justas greitai prisitaikė ir ėmė greitėti.
„Kartingas visiškai nesureguliuotas, pirmuose važiavimuose net nesupratau kas vyksta – visai kitaip valdosi ir labai trūko greičio. Gerai, kad komanda labai kvalifikuota – kartu su inžinieriais reguliavome ir tobulinome nustatymus tarpuose tarp kitų atrankinių važiavimų,“ – po lenktynių pasakojo Justas.
Žinoma, dėl to nukentėjo bendras rezultatas. Justas iš beveik šešių dešimčių sportininkų pusfinalyje finišavo septintas ir lengvai pateko į superfinalą, parodęs trečią greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką, nuo pirmo atsilikęs vos 0,017 sek.
Tačiau superfinale fortūna antrą kartą per savaitgalį lietuviui atsuko nugarą – jau pirmajame rate ketvirtame posūkyje Justas susidūrė su savo priešininku – vienu iš favoritų, prancūzu Charles Milesi ir turėjo pasitraukti iš lenktynių.
Po avarijos abu sportininkai paspaudė rankas, jiems superfinalą beliko stebėti iš tribūnos – tai tebuvo lenktyninis incidentas.
Likus vienam etapui WSK „Super Masters“ čempionate Justas tarp 75 savo klasės sportininkų užima 20 vietą ir sėkmingai susiklosčius paskutiniam etapui realiai pretenduoja į greičiausiųjų dešimtuką.
„Šiek tiek apmaudu, kad jau nebe pirmą kartą taip nesiseka, bet iš kitos pusės esu labai laimingas, nes jaučiu, kad mes turime pakankamai greičio ir galime kovoti dėl aukščiausių pozicijų. Nekantriai laukiu kitų varžybų,“ – po lenktynių sakė Justas Jonušis.
Dabar Justo artimiausios lenktynės – pirmasis Europos čempionato etapas, kuris vyks gegužės 15 dieną „Zuera“ lenktynių trasoje Ispanijoje.
Tuo tarpu kitas lietuvis, Rokas Baciuška, galingiausioje KZ2 klasėje finale užėmė 22 vietą ir bendroje įskaitoje po trijų etapų iš 32 dalyvių yra 15-as.
Kitas, paskutinysis WSK „Super Masters Series“ čempionato etapas vyks Italijoje „Adria“ lenktynių trasoje gegužės pabaigoje.