Toje pačioje vietoje kvapą išleido net keletos visureigių motorai, brastos sėkmingai nepavyko įveikti ir įspūdingai atrodančiam „Mercedes-benz Unimog“ sunkvežimiui. Visiems ekipažams koją pakišo elektros ar variklio gedimai po maudynių upės vagoje.
„Nors į brastą įvažiavome salyginai negreitai, tačiau vandens vis tiek pateko ten, kur jo visai nereikia – per oro filtrą tiesiai į variklio degimo kamerą. Po minutės supratome, kad toliau jau niekur nebevažiuosime.“ – pasakojo V.Žala. Lenktynininkas įsikinęs, kad nedidelis konstrukcinis patobulinimas leis ateityje tokių bėdų išvengti, tačiau šįkart ekipažui teko tenkintis vos keliais nuvažiuotais kilometrais.
„Trasa tikrai įdomi ir klastinga. Daug aštrių ir slidžių posūkių, kuriuose metėme ne vieną apvirtusi ar nuslydusį ekipažą. Apmaudu, kad koją pakišo brasta, bet gerai, kad trūkumai išlenda čia, Italijoje, o ne daugiadieniame maratone. Automobilis puikiai valdomas, bekelės ruože galėjome važiuoti tikrai greitai. Tolimesnius testus pratęsime jau Lietuvoje”, – sakė S. Jurgelėnas.
Po antrojo greičio ruožo „Italian baja 2015 varžybose pirmauja brazilas R.Varela su „Toyota Hilux Overdrive“ bolidu, antrą ir trečią vietas užima rusai V.Vasiljevas ir A.Želudovas. B.Vanagas po antrojo greičio ruožo – aštuntoje pozicijoje.