„Veikimo pikas, neabejotina, yra vienas ratas. Jos turės kvalifikacinių padangų charakteristikas, todėl norėsis geriausią ratą įveikti kuo greičiau. Jos greitai dils“, – taip apie „Super soft“ rūšies padangas pasakojo gamintojo atstovas Paulas Hembery.
„Tačiau turime palaukti ir pažiūrėti, kaip jos veiks Monake. Nenoriu nieko prognozuoti, nes ten nesame jų bandę. Tačiau aišku, kad jos tikrai neišlaikys 15 ar 20 ratų“, – tvirtino specialistas.
Patys „Pirelli“ žiniasklaidai išplatintoje informacijoje padangų veikimo distanciją įvertino dar kukliau.
„Laukiamas veikimo nuotolis yra mažiau nei dešimt ratų. Lenktynių pradžioje, kai boliduose yra maždaug 200 litrų kuro, net trumpiau“, – skelbiama italų kompanijos pranešime.
Nepaisant itin trumpo minkščiausios gumos padangų veikimo, „Pirelli“ tikisi, kad lenktynėse bus įmanoma apsiriboti ir vos dviem sustojimais boksuose.
„Norėtume pamatyti dviejų sustojimų taktiką. Sprendžiant iš patirties Melburne (Australijos GP – red. past.), mažo greičio trasoje tai tikrai turėtų būti įmanoma“, – teigė P.Hembery.
„Tačiau Melburne nėra tokių ankštų posūkių kaip Monake. Todėl viską lems tai, kiek daug prasisuks ratai. To mąstą suprasime tik tuomet, kai pradėsime važiuoti“, – pažymėjo jis.
Primename, kad lenktynes Monake sudarys net 78 ratai