Neseniai rašėme ko reiks T.Neuville, kad šį savaitgalį taptų WRC čempionu. Taip pat tam tikros rokiruotės bręsta ir „Hyundai“ komandoje, kuri svarstydama A.Fourmaux kandidatūrą, jį pasirinkus tokiu būdu gali užbaigti D.Sordo ir E.Lappi karjeras WRC.
SS10 E.Evansas priartėjo prie ralio lyderių
Ryte skriejęs O.Tanakas šį kartą nuo SS10 laimėjusio E.Evanso atsiliko 7,2 sek. Estas po finišo neišdavė, kokia buvo jo kritusio tempo priežastis.
Taip pat S.Ogier (P2 ruože) sekunde aplenkė T.Neuville (P3 ruože) ir dar sumažino savo atsilikimą. Atrodo, kad belgas šeštadienį daugiausiai kovoja ne prieš kitus, o kaip sudėtingomis oro sąlygomis dienos pabaigoje pasiekti finišą.
Nesėkminga diena A.Fourmaux, šalia problemų su diferencialu, jis šio GR metu dar prakirto ir galinę padangą. Dėl to prarasdamas beveik 6 min.
SS9 Puiki O.Tanako forma
Ruože laimėjęs O.Tanakas aplenkė bendroje ralio įskaitoje S.Ogier ir pakilo į P2. Ottas džiaugėsi, kad jo atlikti pakeitimai suveikė ir automobilio valdymas ryškiai pagerėjo. Vis dėl to estas stebėjosi ypatingai ekstremaliomis sąlygomis ir vietomis labai slidžia kelio danga.
Net 7 sek. aplenkęs T.Neuville, estas vieno ruožo metu nukirpo praktiškai visą penktadienio metu belgo susikurtą persvarą. Po SS9 juos bendroje įskaitoje skyrė nepilna sekundė.
Visame ruože slidinėjęs A.Fourmaux (atsiliko nuo O.Tanako net 42 sek.) skundėsi priekinio diferencialo problemomis, dėl kurių stabdant jo „Ford Puma“ elgėsi tartum važiuotum galiniais ratais varomu automobiliu.
Po stiprios avarijos penktadienį, A.Mikkelsenas šeštadienį vėl startavo.