Pranašumą prognozuoja gamyklinėms ekipoms
Šiemet ekipos turės ne tik naudoti naujus V6 tipo variklius, bet ir prisitaikyti prie naujų taisyklių. „Ferrari“ specialisto teigimu, prie didžiųjų pokyčių greičiausiai prisitaikys ir taip pranašumą prieš kitas ekipas įgis gamyklinės komandos: „Ferrari“, „Mercedes“ ir „Red Bull“.
„Vienas iš didelių pranašumų, kurį turi tokia komanda yra tai, kad naujojo bolido važiuoklė ir variklis yra kuriami po vienu stogu. Tokiu pranašumu komanda gali mėgautis kiekvienais metais. Tačiau šiemet, kai susidursime su tokiais iššūkiais, šis pranašumas yra gana didelis“, – pasakojo „Ferrari“ technikos direktorius J.Allisonas.
Intensyviai dirbo prie naujųjų variklių
„Ferrari“ variklių skyriaus vadovo Luca Marmorini mano, kad komandos sėkmė šiemet priklausys ne vien tik nuo naujojo motoro.
„Turbūt per daug buvo skirta dėmesio jėgainei. Jėgainės srityje mūsų laukia didžiuliai pokyčiai. Bus itin sudėtinga tinkamai inkorporuoti naująjį variklį į konkurencingą bolidą. Būtent todėl „Ferrari“ ekipos važiuoklės ir motorų skyriai dirbo kartu prie bendro projekto“, – kalbėjo „Ferrari“ specialistas.
„Kalbant apie naujosios jėgainės projektą, didžiulis dėmesys buvo skirtas jos patikimumui užtikrinti. Bet koks sprendimas, susijęs su varikliu, buvo taip pat aptartas su važiuoklę kuriančiais žmonėmis. Juk nugalėti turi bolidas, o ne vien tik variklis.“, – sakė L.Marmorini.