Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Japonijos WRC ralyje dominavę „Toyota“ vairuotojai užėmė pirmas tris vietas

„Toyota“ WRC sezoną baigė aukščiausia įmanoma nata. 2023 m. laimėta konstruktorių taurė, jos atstovas Kalle Rovanpera tapo WRC čempionu, o paskutiniame etape, savo namų ralyje užimtos 1-2-3 pozicijos. Tiesa, šį kartą ralyje laimėjo Elfynas Evansas, taip užsitikrindamas antrą vietą čempionate.
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka

Glausta ralio apžvalga

E.Evansas („Toyota“) į priekį išsiveržė dar SS2 metu. Antrą ralio diena iš kovos dėl pergalės pasitraukė savo automobilį sudaužęs T.Neuville (vėliau sugrįžo tik dėl papildomų taškų „powerstage“ ruože). Po belgo avarijos savo padėtį kaip reikiant sukomplikavo ir kitas artimiausias persekiotojas - S.Ogier, per vėlai iš techninio aptaravimo pajudėjęs prancūzas už tai gavo minutės baudą, taip leisdamas E.Evansui pabėgti į priekį beveik dviejų minučių persvara. Šeštadienį legendinis prancūzas vijosi, atkirpo 35 sek. persvaros, tačiau sekmadienį iki ralio pabaigos savo komandos draugo nepavijo. E.Evansui triumfavus, „Toyota“ pirmą kartą koncerno istorijoje pelnė pergalę namų ralyje. Šeštadienį ir sekmadienį tiesiog skriejęs T.Katsuta laimėjo 8 GR ir sugebėjo kompensuoti dalį dėl penktadienį patirtos avarijos prarasto laiko (prarado apie 5 min.). Aplenkęs O.Tanaką japonas finišavo P5 vietoje. Teoriškai, jei ne penktadienį patirta avarija, japonas su tokiu tempu galėjo net kovoti dėl pergalės.

SS22 „Powerstage“

Kaip ir spėjome anksčiau, paskutiniame GR dienoje didžiausią balų skaičių pelnė SS22 laimėjęs Thierry Neuville.

„Visu pirma džiaugiuosi, kad viskas pagaliau baigta. Tai vis tiek buvo smagus savaitgalis, gaila nes mes tikrai galėjome kovoti dėl pergalės. Atsiprašiau komandos dėl savo klaidos. Šiais metais iškovojome aštuonis podiumus, tačiau padarytos kelios klaidelės, deja, man neleido kautis dėl pasaulio čempiono titulo. Kitais metais bus geriau“, po finišo sakė T.Neuville.

„Powerstage“ rezultatai:

„Powerstage“ rezultatai
„Powerstage“ rezultatai

Galutiniai Japonijos ralio rezultatai:

Galutiniai Japonijos ralio rezultatai
Galutiniai Japonijos ralio rezultatai

SS20-SS21

Šių GR metu toliau dominavo ryte greičiausiais buvę vairuotojai.

SS20 laimėjo jau iš kovos bendroje įskaitoje pasitraukęs T.Neuville. Buvo akivaizdu, kad po avarijos vėl grįžęs sportininkas bus rimtas pretendentas iškovoti maksimalų taškų skaičių paskutiniame „Powerstage“ ruože.

Tuo tarpu SS21 ir vėl laimėjo T.Katsuta. Spurtuojantis japonas akivaizdžiai yra nusitaikęs palypėti ir iki P4. Tiesa, nuo ten esančio E.Lappi jį skyrė 21 sek. Atrodo, kad japonų svajonė turėti vien „Toyota“ vairuojančius ralistus ant keturių aukščiausių vietų neišsipildys.

Tuo tarpu prieš paskutinį SS22 ruožą 1 min. ir 23 sek. persvarą turėjęs Elfynas Evansas jautėsi komfortabiliai.

SS17-SS19

Paskutinę ralio dieną dominavo T.Neuville ir T.Katsuta, kur keitėsi pozicijomis greičiausiųjų TOP2. SS17 ir SS18 nugalėjo belgas, o SS19 japonas. Tai leido T.Katsutai aplenkti Ottą Tanaką bendroje įskaitoje ir palypėti iki P5.

Tuo tarpu žiūrint į kovą dėl pergalės ralyje, E.Evansas ėmė tolti nuo S.Ogier. Rytinių trijų GR metu velsietis savo persvarą padidino dar 9 sek.

„Jei kas nors to tikrai norėtų, šiuose GR jis galėjo atsikovoti net apie minutę laiko. Todėl iš visų jėgų stengiuosi neleisti tam nutikti“, - sakė SS18 ruože P3 finišavęs E.Evansas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs