Jau kitą trečiadienį „Žalgirio“ arenoje – pasaulio moto-akrobatikos žvaigždės

Praėjus metams, į „Žalgirio“ areną grįžta moto-akrobatai, privertę aikčioti visus, nuo mažų iki didelių dar praeitais metais.
Motoakrobatų pasirodymas
Motoakrobatų pasirodymas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Tarp dalyvių, kurie kels adrenalino lygį savo pasirodymais – Martin Kratky, Čekijos 29 metų motociklistas, kuris ne vienoje šalyje privertė stebėtis griaunamais fizikos dėsniais bei atliekamų triukų meistriškumu.

Pradėjęs sportuoti 2002 metais, M.Kratky – daugkartinis Čekijos čempionas, Europos čempionatų nugalėtojas ir antros vietos laimėtojas pasaulio čempionate 2014 metais. M.Kratky — ne veltui pripažintas ne tik vietos sportininkų, bet ir pasaulio mastu.

Organizatorių nuotr./Moto akrobatikos varžybos
Organizatorių nuotr./Moto akrobatikos varžybos

Tai, kas kitiems atrodo sunkiai suvokiama ir nepaaiškinama, akrobatas atlieka lyg patį paprasčiausią ir kasdienišką darbą, kaip kad, išsivalyti dantis. Šiais metais jis jau turi pergalę: Veronoje (Italija), tarptautinių varžybų metu įveikė ilgą sąrašą profesionalų ir užėmė pirmąją vietą.

Net ir profesionalai turi savo mėgstamus atlikti triukus: šio pasaulyje vieno geriausiųjų moto-akrobatų triukas — angliškai vadinamasis „switchback wheelie“, kurį sportininkas atlieka kaip savaime suprantamą veiksmą. 

„Žalgirio arenoje“ triukus demonstruos ir Ernest Komorowski bei Lukasz Belz — sportininkai iš kaimyninės Lenkijos. 30 ir 23 metų moto-akrobatai, po aikštelę gainios plieninius „Kawasaki“ žirgus.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Varžybų akimirka
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Varžybų akimirka

L.Belz puikiai prisimins tie, kurie „Stunt Rding Ero Cup“ varžybas stebėjo praeitais metais. Puikiai pasirodęs ir įkrėtęs daugeliui į kaulus, L.Belz grįžta į „Žalgirio“ areną su dar daugiau užsidegimo ir noro laimėti. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis