„Dar sunku apibendrinti, kol finišo nepasiekėme. Bet pusę Dakaro įveikėme – saugiai, sveikai. Mechanikai dirbo visą naktį, atstatė į tokią pačią būseną bagį, koks buvo prieš pirmą Dakaro dieną. Labai ačiū jiems.
Vyrai labai stengiasi ir aš stengiuosi. Pirma Dakaro pusė buvo labai sunki, antra turėtų būti dar sunkesnė. Arba atvirkščiai, bus lengviau Bet Dakaras niekada nebūna lengvesnis ar jame nebūna lengviau važiuoti.
Išgyvenom visas dienas, važiuojam toliau“, – kalbėjo poilsio dieną Rokas.
Anot jo, ir toliau bus stengiamasi stabiliai siekti aukščiausio rezultato.
Paprašytas palyginti su praėjusių metų Dakaro raliu, R.Baciuška sakė, kad šiemet lengviau nebent dėl to, jog jau žino, ko galima tikėtis, žino, kaip važiuoti per kopas ar akmenis.
„Pirmas Dakaras buvo stresas. Nes niekad nesi buvęs ir širdelėje buvo virpesėlis. Antrame Dakare aš jau jaučiuosi komfortiškiau ir jau galiu jaustis laisvai ir judėti į priekį“, – tikino jis.
Jo teigimu, 2023 metų Dakaro ralis yra sudėtingesnis savo trasomis, negu buvo pernai. Esą apie tai rodo ir pramuštų ratų kiekis visose komandose.
Konkurencija tarp motobagių didžiulė, tikina Rokas. Dalyvauja 49 motobagiai ir visų jų techniniai parametrai vienodi, tad gali laimėti bet kuris: „Visi vienodi, ten nieko nepribursi. Ir 49-tas gali būti pirmas. Tai nėra kaip automobilių T1+, kurių yra penkiolika ir jos greičiausios, su T1 mašina jiems neįkibsi.
Čia konkurencija yra didžiulė. Visi turi vienodas sąlygas, čia jau vairavimo, navigavimo reikalas.“
Liko šešios dienos, o tai nėra daug, sako R.Baciuška, bet per jas dar gali visko nutikti. Ir kiekviena klaida gali kainuoti pergalę.