„Testai“, taip lenktynininkai vadina treniruotes, vyko ketvirtadienį. Visi trys komandos lenktynininkai buvo gerokai greitesni už konkurentus, o tai nuteikia viltingai prieš artėjančias lenktynes.
Savaitgalį į Lietuvą parskridęs G.Grinbergas pasidalino įspūdžiais ir prognozėmis: „Monza – turbūt garsiausia lenktynių trasa pasaulyje. Kai važiavau kartingais, vis užsukdavome į čia pasižiūrėti automobilių varžybas. Pernai net gyvendavau Monzos pašonėje, nes mano buvusios kartingo„BirelART“ komandos gamykla įsikūrusi visai šalia. Jaudulys tikrai apėmė pirmą kartą išvažiavus iš boksų. Aš legendoje! Bet po to teko susikoncentruoti ir stengtis perprasti visus trasos niuansus. O jų tikrai yra. Lietuvos lenktynininkai skundžiasi nelygia „Nemuno žiedo“ trasa. Bet patikėkite, Monzoje gali visus dantis išsidaužyti su LMP3 bolidu.
Asfaltas tikrai nelygus, o kai kuriose vietose automobilis tiesiog šokinėja. Yra kauburių, kuriuos turi apvažiuoti, nes kabinsi dugnu.
Sudėtingiausi posūkiai – abu „Lesmo“. Ten gali daug laimėti ir labai daug prarasti. Legendiniai „Ascari“ ir „Parabolica“ įdomūs, bet su LPM3 didelio įspūdžio nepadarė. Prisistabdai, o po to tiesiog pilnas „gazas“.
Mes buvome daugiau nei 2 sekundėmis greitesni už testuose dalyvavusius konkurentus, pagerinome praėjusių metu lenktynių kvalifikacijos rezultatą. Esame visiškai pasiruošę savaitgalio lenktynėms o papildomos motyvacijos suteikia tai, kad būsime vienintelė itališka LMP3 kategorijos komanda Italijoje. Myliu Italiją, dažnai čia lankausi, skiriu gerą picą nuo turistinės, taigi čia bus ir mano „namų“ lenktynės. Žinau, kad nemažai Italijos lietuvių atvyks manęs palaikyti ir jų labai lauksiu“, - sakė Gustas Grinbergas.
Europos Le Mano serijos lenktynės pirmą kartą surengtos 2001 metais. Šiemet įvyks 6 ELMS etapai legendinėse trasose: Paulo Ricard‘o (Prancūzija), Moncos (Italija), Barselonos (Ispanija), Spa (Belgija), Silverstouno (Didžioji Britanija) ir Portimao (Portugalija). Vienu metu trasoje varžosi 41 LMP2, LMP3 ir LMGTE klasių automobiliai.