Britas važiavo kitokia nei būsimasis varžybų laimėtojas, „Mercedes“ lenktynininkas Nico Rosbergas, taktika ir į techninio aptarnavimo zoną suko tris, o ne du kartus.
Prieš paskutinįjį sustojimą jis pirmavo ir, atrodė, po to iki finišo vysis varžovą, bandydamas atimti iš jo pergalę, tačiau problemos tvirtinant vieną ratų jį nubloškė į lėtesnių varžovų sūkurį.
„Man sustojus, kilo problemų bolido gale, todėl turėjau stovėti, jei neklystu, devyniomis ar dešimt sekundžių ilgiau. Tai buvo apmaudus momentas, nes man išvažiavus iš boksų, prieš mane atsidūrė keturi bolidai, su kuriais man kitu atveju nebūtų tekę lenktyniauti ir būčiau turėjęs laisvą kelią vytis Nico. Atstumas tarp mūsų buvo didelis, tačiau vis tiek turi pamėginti“, – prisiminė J. Buttonas.
Lenkimas prieš Sebą man buvo pats linksmiausias lenktynėse
„Apskritai, tai buvo linksma diena, geros lenktynės, daug gerų lenkimų. Atsižvelgiant į patirtą problemą, malonu, kad viskas baigėsi antrąja vieta ir dideliu taškų skaičiumi.“
„Ilgu sustojimu mes patys apsunkinome savo padėtį paskutinėje atkarpoje, tačiau kartais taip jau nutinka.“
„Lenktynės buvo puikios. Mes pasirinkome kitokią, trijų sustojimų, taktiką. Net ir atsižvelgiant į patirtą problemą, buvo tikrai smagu. Esu patenkintas, kad finišavau antras. Gerai pakovojau, didžioji dalis kovų buvo švarios, malonu tai matyti.“
„Kai pirmus kelis ratus važiuoji priekyje, o po to staiga įkrenti į intensyvų eismą... Žinojau, kad tai laukia, ir gražiai su tuo dorojausi, tačiau po paskutiniojo sustojimo tai tapo sunkiau.“
„Kimi (Raikkonenas, „Lotus“) vedė traukinį ir visi naudojo DRS, todėl negalėjau nieko padaryti, kol Sebas (Vettelis, „Red Bull“) nepamėgino atakuoti Kimi.“
„Lenkimas prieš Sebą man buvo pats linksmiausias lenktynėse, arba galbūt prieš Romainą Grosjeaną posūkyje prieš galinę tiesiąją.“