Dėl stipriai pakitusių bolidų, šiemet sportininkams yra daug sunkiau pilotuoti naujuosius automobilius. To priežastys – supaprastėjusi aerodinamika, sumažėjęs sukibimas, padidėjęs variklio sukimo momentas.
Siauromis miesto gatvėmis besidriekianti Monako trasa – didžiulis iššūkis kiekvienam F-1 pilotui. Lyg to būtų negana, sportininkai šiemet Monte Karle susidurs su dar vienu iššūkiu – nauja asfalto danga, kuri prasideda išvažiavus iš „Casino“ posūkio ir baigiasi ties įvažiavimu į tunelį.
J.Buttonas mano, kad šį savaitgalį gali pasikartoti Ostino (JAV) trasos situacija. 2012 m. joje pirmą kartą buvo surengtos F-1 varžybos. Dėl visiškai naujos dangos, trasos paviršius buvo itin slidus ir daugumai kėlė didelių problemų.
„Išvažiavus iš „Massenet“ prasideda nauja asfalto danga. Manau, tai gali būti panaši situacija į tą, kai pirmą kartą lankėmės Ostine“, – kalbėjo „McLaren“ pilotas J. Buttonas.
„Bus labai, labai prastas sukibimas. Priversti tinkamai dirbti padangas bus didelė problema visiems. Daugiausiai bėdų turėtų kilti su minkštomis padangomis, ypač priekinėmis. Tuo tarpu su pačiomis minkščiausiomis viskas turėtų būti gerai.“