Tačiau lenktynių organizatoriai to nenori – jų tikslas, kad lenktynių nugalėtojas būtų aiškus kiek įmanoma vėliau. „Linkiu, kad nugalėtojas paaiškėtų paskutiniame rate. Tai – mūsų, kaip organizatorių tikslas“, - spaudos konferencijoje šypsodamasis kalbėjo varžybų organizatorius Darius Jonušis.
Kreipdamasis į greta sėdėjusius „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“, jis pasijuokė, kad lenktynininkai to greičiausiai nenori – jie tikisi išsiveržti į priekį saugiu atstumu kuo greičiau, o komandos atstovai šypsodamiesi pritarė.
Kalbėdami apie penktadienio pergalę kvalifikacijoje, jie pasidžiaugė, kad laimėjo, nors iš tikrųjų ta pergalė reiškia mažai.
„Lenktynės prasideda šiandien. 10 valandų lenktynės ir 1 ratas labai skiriasi. Atsakomybės yra gerokai daugiau. Džiaugiamės, kad Jeroenas startuos pirmas – jis turės šansą vystyti greitį ir galbūt pabėgti į priekį“, - trumpai kalbėjo vienas komandos vairuotojų Benediktas Vanagas.
Greičiausias komandos vairuotojas ir vienas geriausių GT klasės automobilių lenktynininkų visame pasaulyje Jeroenas Bleekemolenas teigė, kad Palangos trasa yra išskirtinė ne tik dėl to, kad ji suformuota gatvėse. Kitas išskirtinumas – saugos zonų nebuvimas.
„Kadangi tai gatvė, menkiausias išslydimas iš trasos reiškia, kad automobilis bus stipriai apgadintas“, - sakė J. Bleekemolenas.
Paklausus, ar lietus keistų komandos taktiką ir galbūt vairuotojai jo norėtų išvengti, lenktynininkas tai paneigė. Priešingai, prognozuojamo lietaus komanda nebijo ir yra jam pasiruošusi.
„Mūsų automobilis yra labai geras per lietų. Gali būti, kad matysime daugiau incidentų, jeigu lis, ir daugiau saugos automobilio fazių. Mes tam pasiruošę“, - pasitikėdamas savimi kalbėjo J. Bleekemolenas.