Ketvirtadienio ryte vykusiame lenktynių parade J.Gelžinio paklausėme, ko reikia norint nugalėti 1000 km lenktynėse – statistika sako, kad jis pergalės formulę žino geriau nei bet kas kitas.
„Pergalės formulės gal neatskleisiu, nes ji ne visada suveikia. Aišku, viską turi daryti teisingai, sėkme negalima tikėti – ją turi užsitarnauti ir sunkiai dirbti“, – lakoniškai atsakė lenktynininkas.
Jis pridūrė, kad svarbiausia ilgų nuotolių lenktynėse – visos komandos indėlis: tiek vairuotojų, tiek mechanikų, tiek komandos vadovo. J. Gelžinio manymu, svarbiausias tokiose lenktynėse yra būtent pastarasis – komandos vadovas.
„Vairuotojo įnašas gal net nėra svarbiausias iš tikrųjų. Vairuotojas turi nedaryti klaidų, gan greitai važiuoti ir vykdyti komandos vadovo, kuris šiose varžybose yra svarbiausias, nurodymus“, – įsitikinęs vairuotojas.
Jis nesiėmė prognozuoti, kaip pasiseks jų „Juta-KG Group“ komandai šiemetinėse lenktynėse. J.Gelžinis kartu su broliu Ignu ir Tautvydu Barščiu jaunesniuoju „Eneos 1000 km“ lenktynėse vairuos „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilį. Analogiškais automobiliais, užsitarnavusiais gerą vardą šiose ištvermės varžybose, lenktyniaus ir dar dvi komandos: „Balpol-15min powered by Oktanas racing“ (Robertas Kupčikas, Nemunas ir Nerijus Dagiliai) ir „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ (Benediktas Vanagas, Sebastiaanas ir Jeroenas Bleekemolenai).
„Kas yra pranašesni, pamatysime vėliau. Dar įdomiau, kai vienodais automobiliais dalyvaujame. Identiški yra mūsų (3 komandų) automobiliai, bet yra daug kitų greitų automobilių ir tik dėl to mes dalyvaujame, kad yra konkurencija ir yra dėl ko kovoti“, – pasakojo J.Gelžinis.
Į klausimą, kodėl pastaruoju metu jį galima matyti tik ištvermės lenktynėse Palangoje, šypsodamasis J.Gelžinis atsakė dviem žodžiais: „Šeima, vaikai“.