Pirmasis etapas vyko trumpiausioje Didžiosios Britanijos trasoje "Brands Hatch Indy". Lenktyninkai ją įveikia apytiksliai per 46 sekundes. Tai dėkinga trasa žiūrovams, nuo kalno matoma beveik visa distancija. Trumpoje trasoje lyderiai greitai pasiveja ratu atsiliekančius lenktynininkus ir tuomet prasideda veiksmas, reikalaujantis maksimalios vairuotojų koncentracijos.
Po dviejų metų pertraukos į „Carrera Cup“ grįžęs Jonas penktadienį vykusių treniruočių metu pratinosi prie automobilio, buvo reguliuojami jo nustatymai. Jonui reikėjo prisiminti trasą ir kaip įveikti jos istorinį „Paddock Hill Bend“ posūkį. Nors testų metu nepavyko išvengti keleto klaidų, kurios lėmė abiejų „Juta Racing“ lenktynininkų viešnagę už trasos ribų, tačiau dienos pabaigoje rezultatais komanda buvo patenkinta.
Šeštadienio kvalifikaciniai važiavimai J.Gelžiniui klostėsi sunkiai. Dėl intensyvaus eismo trasoje, su pirmuoju naujų padangų komplektu, lenktynininkui niekaip nepavyko įveikti „švaraus rato”. Antruoju naujų padangų komplektu Jonas iš 11 pozicijos pakilo net į 1 vietą. Tačiau per likusias paskutines dvi kvalifikacijos minutes į priekį išsiveržė praėjusių metų čempionas Danas Cammishas ir puikiai 2015 sezono pabaigoje pasirodęs Dino Zamparelli. Antrojo važiavimo starto vieta skaičiuojama pagal antrą greičiausią lenktynininko kvalifikacijoje pasiektą laiką – Jonui tai reiškė 9 startinę poziciją. Tuo tarpu Tautvydas Barštys iškovojo 16 ir 17 starto vietas bendroje rikiuotėje (abiems važiavimams 3 poziciją „ProAm2“ klasėje).
Pirmasis važiavimas sekmadienį vyko anksti ryte, todėl trasa buvo šiek tiek drėgna. Gerai startavęs ir tvirtai gynęs savo poziciją, Jonas viename iš greitų posūkių slystelėjo ir nukrito į septintąją vietą. Vėliau J.Gelžinis dar bandė atakuoti 6 pozicijoje važiavusį konkurentą, tačiau iki finišo jo aplenkti jau nebepavyko. Tautvydas Barštys demonstravo puikų tempą. „ProAm2“ klasėje iškovojęs 1 poziciją, bendroje įskaitoje finišą kirto aukštoje 12 vietoje.
J.Gelžiniui antrojo važiavimo starte pavyko šoktelti viena pozicija į viršų ir vėliau teko visą distanciją važiuoti grupėje, kuri kovojo dėl 3 pozicijos. Po finišo Jonas komandos mechanikus informavo, jog labai trūko sukibimo automobilio priekyje. Patikrinus automobilį paaiškėjo, jog plastmasine atplaiša prakirstas radiatorius, kuris purškė aušinimo skystį ant vienos iš priekinių padangų. Laimei, nutekėjimas buvo nedidelis ir lenktynininkui pavyko pasiekti finišą.
Įdomus faktas, jog 3 vietoje buvusį Stepheną Jelley ir 8 vietoje buvusį Joną teskyrė vos 2 sekundės.
Antrajame važiavime Tautvydui sekėsi sunkiau, jam teko atkakliai grumtis su savo klasės varžovais. Tačiau finišo liniją jis kirto 3 vietoje „ProAm2“ klasėje ir 18 vietoje bendroje įskaitoje.
Abu važiavimus užtikrintai laimėjo praėjusių metų čempionas Danas Cammishas, bet dėl trasos ribų nepaisymo pirmajame važiavime, jis gavo 5 sekundžių baudą ir krito į 2 vietą, pergalė atiteko Dino Zamparelli, kuris antrajame važiavime finišo liniją kirto antrasis.
Kitas „Porsche Carrera CUP GB“ etapas įvyks balandžio 14-17 dienomis, Silverstone trasoje.