Lenktynės priminė loteriją
„Thruxton“ trasa lenktynių dalyvius pasitiko vėsiais, vėjuotais ir lietingais orais. Buvusiame kariniame oro uoste įrengta trasa yra greičiausia kalendoriuje (1 ratą 450 AG „Porsche Carrera“ gali įveikti apie 182 km/val. vidutiniu greičiu) ir pasižymi itin abrazyviu asfaltu. Žinoma, esant tokioms oro sąlygoms į rekordus niekas nepretendavo, tačiau kvalifikacija ir abu lenktynių važiavimai priminė loteriją.
Kvalifikacijoje abi „pole-position“ iškovojo Michaelas Meadowsas, kuris šiemet iš pirmosios vietos startavo visose šešiose lenktynėse. Būtent M. Meadowsas greičiausius ratus įveikė tinkamiausiu momentu panaudojęs „slick“ tipo padangas, jau besibaigiant kvalifikacijai skirtam laikui. „Juta Racing“ komanda pavėlavo priimti panašų sprendimą, tad Jonas Gelžinis pirmosiose lenktynėse startavo iš aštuntos vietos, o antrosiose – iš trečios. Tuo tarpu pretenzijų į šių metų „Porsche Carrera Cup GB“ nugalėtojo titulą neslepiantis M. Meadowsas per kvalifikaciją galėjo sau leisti „sudeginti“ tris komplektus lietui skirtų padangų ir vieną komplektą „slick“ tipo padangų.
Pirmajame važiavime visi dalyviai iš starto pajudėjo paskui saugos automobilį, kuris po trijų ratų pasitraukė iš trasos. Pliaupiant lietui M. Meadowsas sugebėjo išlaikyti pirmą poziciją iki finišo, o štai antras startavęs Richardas Plantas „nukrito“ į ketvirtą vietą. Į antrą iš trečios pakilo Benas Barkeris, o didžiausią pažangą padarė Rory Butcheris, iš šeštos vietos pakilęs į trečią. Jonas Gelžinis per daug nerizikuodamas finišavo aštuntoje vietoje.
Iki pat antrojo važiavimo starto tvyrojo įtampa, nes nebuvo aišku kokias padangas naudoti. Tačiau trasa tarsi pradėjo džiūti ir visi pasirinko „slick“ padangas, tačiau įpusėjus lenktynėms vėl pradėjo lyti. Vieni pilotai rizikavo, kiti važiavo ramiai, trasoje netrūko slydimų ir apsisukimų. Fortūna lydėjo Danielį Lloydą, kuris startavęs iš aštuntos vietos iškovojo pirmą pergalę karjeroje. Ne ką mažiau įspūdingai pasirodė Glynnas Geddie‘is, iš vienuoliktos vietos pakilęs į antrą. R. Butcheris vėl finišavo trečias, o ketvirtas – per daug nerizikavęs M. Meadowsas. Analogiškai elgėsi ir J. Gelžinis, finišo liniją kirtęs šeštoje vietoje.
Po 6 etapų ir toliau pirmauja Michaelas Meadowsas („Redline Racing“) – 117 taškų. Jonas Gelžinis („Juta Racing“) išsaugojo antrą vietą – 88 taškai. Po permainingo savaitgalio „Thruxton“ trasoje susidarė gana didelė persekiotojų grupė: trečią-aštuntą vietas užima Danielis Lloydas („JD Pierce with Team Parker“, 74 tšk.), Benas Barkeris („Parr Motorsport”, 73 tšk.), Samas Tordoffas („Team Parker Racing“, 67 tšk.), Richardas Plantas („Team Parker Racing“, 65 tšk.), Rory Butcheris („Celtic Speed“, 64 tšk.) ir Glynnas Geddie‘is („Redline Racing“, 58 tšk.).
Nauji iššūkiai „Renault Clio Cup“
Šioje serijoje dalyvaujantiems Ignui Gelžiniui ir Tautvydui Barščiui jaunesniajam dar nebuvo tekę važiuoti lietaus sąlygomis. Tuo labiau buvo netikėtas I. Gelžinio rezultatas per kvalifikaciją – nuvažiavus vos 7 ratus lietuvio pavardė atsidūrė greičiausiųjų viršūnėje. Tačiau buvo nuspręsta patausoti padangas, tad po kurio laiko Igno pasiektas rezultatas „nukrito“ ne tiek ir daug – į ketvirtą vietą (mūsiškis buvo greičiausias tarp šio sezono naujokų, o nuo nugalėtojo laiko skyrė vos 0,161 sek.). Pirmą „pole-position“ laimėjo Adamas Bonhamas, kuris kvalifikacijoje įveikė 14 ratų. Antrųjų lenktynių startui pirmą poziciją iškovojo Jamesas Colburnas, o Ignas Gelžinis užsitikrino 11-ą poziciją. T. Barštys jaun. startavo atitinkamai iš 22-os ir 21-os vietų.
Nors trasa buvo drėgna, pirmajame važiavime dalyviai naudojo „slick“ tipo padangas. A. Bonhamui „pole-position“ nepavyko paversti pergale – jis finišavo trečias, į priekį praleidęs Jamesą Colburną ir Joshą Filesą. Kurioziškas įvykis atsitiko Ignui Gelžiniui: norėdamas išjungti valytuvus, netyčia išjungė visą elektros sistemą, kurią pavyko atkurti tik po tam tikrų procedūrų. Taigi I. Gelžinis finišavo tik 12-as, nuo nugalėtojo atsilikęs 37,185 sek. T. Barštys jaun. finišavo 19-oje vietoje.
Antrasis važiavimas lyjant prasidėjo paskui saugos automobilį, lenktynių eigoje tradiciškai nebuvo išvengta susidūrimų (saugos automobilio pasirodymas „Renault Clio“ varžybose yra įprastas dalykas). Vėl triumfavo J. Colburnas, šiek tiek daugiau nei sekunde aplenkęs Paulą Rivettą ir Jacką Goffą. Ignas Gelžinis, nepaisant to, kad susidūrė su langų rasojimo problema, pakilo iki 7-os vietos (atsiliko 9,429 sek.) ir buvo trečias tarp sezono naujokų. T. Barštys jaun. finišavo 20-as.
Po šešių „AirAsia Renault Clio Cup UK“ lenktynių pirmauja J. Goffas („Team Pyro“) – 159 taškai, antras – P. Rivettas („PER HIRE/SVE”) – 137 taškai, trečias – A. Bonhamas („Team Pyro”) – 130 taškai. I. Gelžinis užima 12-ą vietą – 53 taškai, o T. Barštys jaun. – 25-ą – 10 taškų. Naujokų – „Rookie Cup” – įskaitoje Ignas Gelžinis kol kas ketvirtas.
Po labai intensyvios „Porsche Carrera Cup GB“ ir „AirAsia Renault Clio Cup UK“ sezono pradžios artimiausios lenktynės įvyks tik birželio 9-10 d.
„Juta Racing“ komandos vadovo Audriaus Gelžinio nuomone tai buvo sunkiausias periodas: „Varžybos vyko kas antrą savaitgalį, bet viskas susiklostė gerai, net geriau negu galima buvo tikėtis. Išvengta avarijų, Jonas užima antrą vietą, o „Renault Clio“ lenktynėse vis greičiau važiuoja jaunimas – Ignas su Tautvydu. Dabar laukia šioks toks atokvėpis“.