Visą savaitgalį keturiolikmetis vilnietis buvo tarp greičiausių. Dramatiškoje kovoje laimėjęs kvalifikaciją jis nugalėjo dviejuose atkrintamuosiuose važiavimuose ir viename nusileido Singapūro lenktynininkui Christian Ho. Tai leido Kajui finale startuoti iš antros vietos.
Startuosi išorinėje pusėje labai neparanku ir Kajus jau pirmuose posūkiuose nukrito net į penktą poziciją. Tačiau pamažu ėmė greitėti ir lenkti savo priešininkus. Iki finišo lietuvis pakilo iki antros vietos. Jis nusileido tik savo pagrindiniam priešininkui iš Singapūro. Tačiau antros vietos pakako, kad Kajus Šikšnelis laimėtų „FIA Academy Trophy“ turnyrą.
„Startuoti išorėje yra labai neparanku. Geriau būčiau startavęs trečias. Per pirmus posūkius nukritau, nes viduje važiavę sportininkai tiesiog neįleido, o po vieno kontakto vos neatsidūriau už trasos ribų. Bet po to susikaupiau ir padariau viską, kas įmanoma. Tik lyderio nepavijau, nes kol kovojau su priešininkais jis per duag nutolo,“ – po finišo pasakojo K. Šikšnelis.
Tai antras jo podiumas tarptautinėse lenktynėse per rugsėjį. Prieš dvi savaites Kajus Šikšnelis laimėjo trečią vietą Pasaulio čempionate „OK Junior“ klasėje.
Tačiau tai dar ne viskas – Kajaus sezonas dar nesibaigia – iš karto po lenktynių pirmadienį ir antradienį jis bando galingesnį OK klasės kartingą. Be to, lietuvio dar laukia trys WSK turnyro etapai Italijoje.
Kitas lietuvis – Rokas Baciuška – dalyvavo Pasaulio čempionate. Jis lenktyniavo galingiausioje prestižinėje KZ klasėje, kurioje kaunasi ir visi gamykliniai lenktynininkai.
Rokas beveik metus nėra dalyvavęs tarptautinio lygio kartingo lenktynėse, todėl kautis dėl aukščiausių vietų neturėjo jokių galimybių, o ir tikslas buvo ne toks.
„Norėjau paprasčiausiai geros treniruotės. Ir turėjau geriausią treniruotę, kokia tik įmanoma – koviausi su greičiausiais pasaulyje,“ – po lenktynių sakė Rokas Baciuška.
Nepaisant treniruočių trūkumo, Rokas visgi pateko į pagrindinį finalą tarp 34 greičiausių. Finale jis startavo iš 22 vietos. Deja, aukščiau pakilti nepavyko, nes įpusėjus finalui, ėmė ožiuotis Roko kartingo variklis.
„Visą savaitgalį turėjome problemų su technika. Variklio inžinieriai du kartus turėjo keisti stūmoklį. Kažkodėl būtent mano variklyje jie gedo. Panašu, kad tas pats gedimas ištiko mane ir finale,“ – po lenktynių neslėpė nusivylimo R.Baciuška.