Daugiau nei 120 dalyvių surinkusiose varžybose netrūko dramos – nuo išvakarėse įvykusio sprogimo pituose iki liūties sąlygoto masiško susidūrimo trasoje.
Per plauką nuo nelaimės
Pasak lenktynininko, šios labai lauktos varžybos galėjo ir neįvykti – penktadienio vakarą lenktynių trasos pitus sudrebino sprogimas. „Vos už poros boksų nuo mūsiškio sprogo kompresorius. Apie dvidešimt žmonių buvo sužeisti, pora jų – kritiškai. Organizatoriai sprendė, nukelti varžybas ar ne. Visgi buvo priimtas sprendimas lenktynes tęsti. Iš tiesų, įvykis daugelį sukrėtė“, – pasakojo K. Vingilis.
Nors savaitgaliui buvo prognozuotos puikios oro sąlygos, Niurburgringo trasoje jos mėgsta nustebinti – vos prasidėjus varžyboms, pirmajame rate, dalį trasos ėmė skalbti liūtis. Netikėtai pasikeitusios sąlygos lėmė masinį susidūrimą – net 7 GT3 automobiliams varžybos baigėsi. „Lenktynės buvo sustabdytos ir pratęstos po valandos. O jų trukmė nuo planuotų šešių valandų sutrumpinta iki keturių“, – sakė K. Vingilis.
Lietuvis pademonstravo gerą startą ir atsiplėšė
Kvalifikaciniame važiavime lietuvis savo komandai iškovojo trečiąją startinę poziciją. „Pirmasis už vairo startavau aš, man pavyko aplenkti nemažai automobilių, įskaitant vieną mūsų klasės varžovą, ir pakilome į antrą vietą. Dėl lyderio padarytos klaidos užėmėme pirmą poziciją ir jos nebeužleidome – tai pasiekti padėjo tobulai atlikti sustojimai ir geras mūsų komandos narių tempas“, – įspūdžiais dalinasi lenktynininkas.
K. Vingilis lenktynėse dalyvavo su komanda „Sorg Rennsport“ ir jai atstovaujančiais patyrusiais lenktynininkais Piet-Jan Ooms, Francesco Bugane, Kurt Strube. Komanda važiavo specialiai trasai ruoštu „BMW 330i“ automobiliu, VT2 klasėje varžėsi su 12 komandų.
Iškovojęs pirmąją vietą lietuvis įgijo teisę šiose lenktynių serijose lenktyniauti ir su pačiais greičiausiais GT3 klasės automobiliais.
Pasak lietuvio, šios Niurburgringo ištvermės lenktynės yra gana sudėtingos – važiuoja labai daug automobilių, besikaunančių įvairiose klasėse ir važiuojančių skirtingais greičiais. Tad tenka ne tik kautis su savo klasės varžovais, bet ir išvengti lėčiau važiuojančių kliūčių arba lenkiančių GT3 automobilių. Daugiau nei 22 km ilgio trasa žinoma dėl savo sudėtingumo ir pavojingumo – joje daug aklų posūkių, kalniukų bei nelygumų, o labai arti trasos esantys barjerai neatleidžia klaidų.