„Tai yra viso gyvenimo darbas. Tam išleista begalė pinigų, turėta labai didelių kritimų ir net patyrus avariją, po sulaužytų trylikos kaulų neišblėso noras siekti savo svajonių, – atviravo Deividas Jocius. – Savo tikslų ir svajonių siekiu visą savo gyvenimą ir nė karto neturėjau minčių ar silpnumo pasirinkti lengvesnį kelią, kiekviena nesėkmė ar apkalbos mane dar labiau veda į priekį, todėl nuoseklus darbas atvedė į ten kur esu šiandien“.
– Pakalbėkime apie M-Sport komandą, kuri suteikė tokią galimybę – testuoti jų automobilį, kaip tai atsitiko?
– Mūsų dialogas su M-Sport komanda vyksta jau antrus metus, pradėjome kalbėtis kuomet jie tapo pasaulio čempionais konstruktorių taurėje, o mes turėjome aiškią viziją. Pirmas bandymas išgryninti mūsų planus pasibaigė reanimacijoje, kuomet patyriau didelę avariją Druskininkų ralyje, tada visos viltys atrodė žlugo, bet tik ne man.
Po poros savaičių vykau į „Wales Rally“ GB WRC etapą, lydimas žmonos, vykau toliau tartis dėl mano ateities bei vietos komandoje. Deja mano sužalojimai buvo tokie dideli, kad teko tenkintis tik WRC3 kategorijos automobiliu ir nustebusiais M-Sport komandos veidais, su kuriuo finišavau jau po 2 mėnesių vykusiame Monte Karlo ralyje.
Komandos boso Malcolmo Wilsono buvau pastebėtas ir įvertintas dėl ryžto siekti aukščiausio laiptelio pasaulio ralio čempionate. Taip prasidėjus mūsų draugystei gavau ne vieną progą pabūti komandos dalimi, pagelbėdamas net ir savo nedidele patirtimi dalyvaujant WRC etapuose.
Galiausiai atradus galimybių surasti nemažą biudžetą sekančiam sezonui, buvo nutarta išbandyti mano įgūdžius bei įvertinti, ar esu tinkamas ir vertas vairuoti WRC kalibro automobilį.
– Ar jūsų kandidatūra tiko?
– Girtis būtų neetiška, bet išduoti paslaptį galiu – tikau ir mano kandidatūra patvirtinta. Dabar laukia nemažai darbo su mūsų komandos partneriais, kol kas nenorėčiau komentuoti kada ir kur mus galima išvysti.
Visą intrigą ir naujienas norėčiau pasilikti netolimai ateičiai. Trasa, kurioje vyko 200 km testai yra Anglijoje, Welso regione, privačioje M-Sport žemėje. Turėjome du skirtingus greičio ruožus, penkių bei šešių kilometrų žvyrinės dangos atkarpas, kuriose teko sunaudoti net šešis komplektus padangų.
„Ford Fiesta WRC“, kurį išbandėme yra tikras kovinis bolidas, neseniai finišavęs antroje vietoje WRC Sardinijos ralyje, pilotuojamas Suomio Teemu Suninen. Jau kitame pasaulio ralio čempionato etape, Suomijoje, jį vairuos – Haydenas Padonas iš Naujosios Zelandijos.