Bahreine „Mercedes“ visus nustebino savo visiškai neįprasta išvaizda – šoninės oro paėmimo angos, standartiškai horizontalios, pas vokiečius tapo siaurais vertikaliais plyšiais, taip sumažinant ir susiaurinant automobilio šonus. Bet šios neįprastos konfigūracijos automobilis buvo žymiai nervingesnis, nei labiau standartinė jo versija Barselonoje.
Dar verta paminėti, kad „Ferrari“ jau kreipėsi į FIA dėl vokiečių komandos naudojamų veidrodėlių, kurie (jų pagrindas) akivaizdžiai suformuoti, kaip masyvūs aerodinaminiai elementai. Didelė tikimybė, jog „Mercedes“ teks juos perdaryti.
Rimtai atsigavusi atrodė „Ferrari“, nors ir turėjo problemų – automobilis „šokinėjo“ (porposing – eng.).
Tačiau užtikrinčiausiai elgėsi „Red Bull“. Ypač tai matėsi šeštadienio vakarą, kai Maxas Verstappenas bandė važiuoti kvalifikaciniu režimu. Jis, pernelyg nesistengdamas, keliskart įveikė greičiausią bandymų ratą. Tačiau visąlaik automobilis laikėsi trasoje komfortiškai, nebuvo net užuominos į „šokinėjimus“, nuo kurių kentė visos kitos ekipos (įskaitant „Mercedes“).
Taigi sakyčiau P1 yra „Red Bull“, o P2/3 dalinasi „Ferrari“ ir „Mercedes“.
Toliau spėjimai darosi sunkesni. Mano manymu, „McLaren“ išlaikys P4, o už jų esančią žymiai spalvingesnę grupę paskirstyčiau taip: P5 – „Alpine“, P6 – „Alpha Tauri“, P7 – „Williams“ (taip, britai atrodė pasitempę), P8 – „Aston Martin“ (kiti britai, atvirkščiai, buvo neužtikrinti).
Nenustebčiau, jei P4 bus kova tarp „Alpine“ ir „McLaren“. Bent jau tuo galima tikėt, sprendžiant iš patenkinto bandymais Fernando Alonso.
Paskutinės dvi vietos atitenka „Alfa Romeo“ ir „Haas“. Greičiausiai, „Haas“ taip ir liks P10, nepaisant kelių žaibiškai greitų ratų (kurių keli buvo net greitesni už 2021 m. kvalifikacijos rezultatus).