Daugiau nei pusšimtis automobilių sporto mėgėjų šeštadienį suvažiavo į Kačerginės Nemuno žiedo trasą, kur varžėsi net keturiose varžybose: žiede vyko Lietuvos greituminio slalomo čempionato 4 etapo varžybos, po jų – Lietuvos greituminio slalomo pirmenybių „Sprinto manija“ 2 etapas, kuriame dalyviai varžėsi ir dėl „Dzūkijos taurės“ 4 etapo prizų. Aikštelėje šalia trasos dalyviai varžėsi rinkdami taškus Lietuvos automobilių slalomo čempionato 3 etape ir „Slalomo dvikovų“ 3 etape.
Į šį renginį dalyviai registravosi masiškai, tačiau, matyt, daug kas žiūrėjo į dangų, mat pabūgę lietaus nemažai dalyvių neatvažiavo.
„Į šį renginį dalyviai registravosi masiškai, tačiau, matyt, daug kas žiūrėjo į dangų, mat pabūgę lietaus nemažai dalyvių neatvažiavo. Vis tik oras varžyboms pasitaikė puikus. Iki jų trasą drėkino nedidelė dulksna, prasidėjus varžyboms ji liovėsi ir trasa pradėjo džiūti,“ – sakė organizatorius, „Slalomo akademijos“ vadovas Saulius Vilčinskas.
Visos slalomo trasos pasižymėjo saugumu. Organizatoriai pasistengė, kad rezultatą trasoje demonstruotų ne automobilių galia, o vairuotojų meistriškumas. Greituminio slalomo trasos reikalavo tikslumo, tačiau pasižymėjo nemažu vidutiniu greičiu.
„Sprinto manijos“ dalyviams, kurie nevažiuoja Lietuvos čempionate pastatėme papildomų gesinimo zonų, kad mažiau patyrusiems automobilių sporto mėgėjams nebūtų pavojaus prisidaryti žalos. Greituminis slalomas – ne lakstymas trasoje. Iš vairuotojų reikalavome tikslumo,“ – sakė Saulius Vilčinskas.
Tuo tarpu figūriniame slalome organizatoriai sudėliojo itin technišką trasą, kurioje dalyviams reikėjo apgalvoti savo veiksmus toli į priekį. Vieną, kitą figūrą apvažiavus tinkamai, dalyvis nebetilpdavo į trečią. Trajektorijas reikėjo planuoti iš anksto.
„Puiki diena su daug veiksmo trasoje. Labai smagu, kai organizatorius sudaro galimybes vairuotojui pasirinkti trasą, kurioje jam smagiau varžytis, kurioje jis gali įgauti daugiau įgūdžių ar tiesiog labiau paspausti „gazo“ pedalą ir suprasti stabdžių veiksmingumą ant šlapios dangos. Džiūvanti trasa tą dieną leido atrasti valdymo ant besikeičiančios asfalto dangos subtilybes. Džiugu, kad buvo galimybių vairuotojams įrodyti savo meistriškumą važiuojant tiek greitai, tiek lėtai,“ – varžybomis džiaugėsi visas trasas išbandęs Mindaugas Šimkevičius.
Džiugu, kad buvo galimybių vairuotojams įrodyti savo meistriškumą važiuojant tiek greitai, tiek lėtai.
Dalyviai džiaugėsi organizatorių punktualumu ir gebėjimų suvaldyti tokį didelį renginį. Viskas vyko minutės tikslumu, nebuvo jokių vėlavimų, jokių pasimetimų.
„Praėjusiose varžybose turėjome techninių kliūčių, kurių dar nesame turėję ir negalvojome, kad tokios iš viso gali sutrukdyti renti varžybas. Supratome, kad sklandų renginio vykimą gali sutrukdyti bet kas, tai šiam etapui atlikome danų darbus ir pasiruošėme daug planų B, C, D ir kitų. Džiugu, kad viskas praėjo kaip iš pypkės,“ – sakė „Slalomo akademijos“ vadovas.
Lietuvos greituminio slalomo čempionato 4 etape greičiausias absoliučiai buvo Justinas Kvaraciejus su „Subaru Impreza“ automobiliu, nugalėjęs Laisvoje klasėje.
Antras – Jonas Skrebūnas su „Honda Civic“, laimėjęs C2000 klasėje. Trečias – Evaldas Guobužas su „Honda Integra“, taip pat varžęsis C2000 klasėje. C3000+ klasėje laimėjo Pavelas Viduto su „Mazda 323“, C3000 klasėje – Aurimas Miškinis su „BMW 325“.
„Sprinto manijos“ 2 etape ir „Dzūkijos taurės“ 4 etape greičiausias buvo Tomas Buškevičius su „Honda Integra“, važiavęs laisvoje grupėje. Antras – toje pat klasėje kovojęs Lukas Švedas su „Toyota MR2“, trečias – Tomas Kuzmarskas su „Honda Civic“. P3000+ klasėje vėl greičiausias buvo Pavel Viduto, P3000 – Marius Sutkus su „BMW 325“, P2000 – Gytis Strungys su „Honda CRX“, P1600 – Mindaugas Šimkevičius su „Honda Civic“.
Figūrinio slalomo čempionato trečiame etape geriausią laiką parodė Mindaugas Šimkevičius, važiavęs FWD grupėje, antras – Klaudas Bučinskas su „Mitsubishi Colt“, trečias – laisvoje grupėje važiavęs Igoris Aleksejevičius su „Ford Sierra“. Tarp galiniais ratais varomų automobilių greičiausias buvo Darius Jakštonis su „Honda S2000“.