„Hondų“ varikliai sukosi greičiausiai
Geriausius laikus trasoje demonstravo atėjūnai iš „Fast Lap“ lenktynių serijos. Priekiniais ratais varomą „Honda Civic“ vairavęs Benas Černiauskas užfiksavo 1:29.641 laiką. Antras buvo tądien buvo Justas Gudavičius, su „Mazda MX-5“, vieną trasos ratą įveikęs per 1:30.824 sekundės. Nors jis vairavo „Mazda“ rodsterį, po variklio gaubtu ten slėpėsi „Hondos“ variklis.
Atidesni lenktynių gerbėjai klaus: kodėl tokie prasti laikai? Ogi varžybų organizatoriai trasoje buvo pastatę net tris stabdymo zonas saugumui užtikrinti. „Trackday. Petrolhead Event by H Klubas“ renginys skirtas lenktynių pradinukams. Koncepcija tokia pat kaip ir „Fast Lap“ – tai lenktynės laikui, kur už mažą startinį mokestį dalyviai gauna daug laiko trasoje. Dalyvių susirinko aštuonios dešimtys. Tarp jų – ir visiški naujokai lenktynėse išbandę savo jėgas trasoje, ir profesionalios lenktynių komandos, šį renginį pasirinkusios naujai sukonstruotai technikai išbandyti.
„Organizuojame varžybas išskirtinai jaunimui, kuris nėra tiek turtingas, kad galėtų profesionaliai lenktyniauti, bet nori išbandyti savo jėgas trasoje. Suteikėme jiems šią galimybę tai saugiai padaryti Nemuno žiede, leidome pajausti tikrų lenktynių atmosferą: profesionalia įranga matavome geriausią rato įveikimo laiką, trasoje dirbo teisėjai, skirtingų klasių nugalėtojai gavo rėmėjų įsteigtus prizus, o žiūrovai turėjo galybę atrakcijų.“ – pavykusiu renginiu džiaugėsi vienas iš organizatorių Mantas Matukaitis.
„Hondoje“ – 24-iese
„H klubo“ renginys visiems automobilininkams pakeitė iki tol pramogomis garsėjusį „H Klubo“ sezono atidarymą. Vakarėlį pakeitė lenktynės. Bet vakarėlio vinys – pramogos žiūrovams niekur nedingo.
Žiūrovai rinko gražiausią „Honda“ automobilį, kuriuo šiemet, kaip ir pernai tapo baltas it gulbė „Honda S2000“, teisėjavo žemiausio automobilio rungtyje, kurią laimėjo karteriu asfaltą braukiantis ketvirtos kartos „Honda Civic“.
Viena smagiausių rungčių žiūrovams – talpiausio automobilio rinkimai. Taisyklės paprastos: į automobilį turi tilpti kuo daugiau žmonių ir automobilis privalo pavažiuoti vieną metrą. Saugos diržai ar atskiros vietos keleiviams nebūtinos. Taip, bulių maišų krovimo principu į „Honda Element“ automobilio saloną tilpo net 24 žmonės. Šiam padidinto pravažumo vienatūriui tik penkiais keleiviais nusileido „Honda Legend“, sutalpinusi 19 žmonių.
Šėrykloje improvizuotą gokartų trasą buvo sustatęs „Kartlandas“, kartingo lenktynių pramogas teikęs už simbolišką kainą. Mažojoje trasoje greičiausias buvo ir „Kartlando“ prizus laimėjo Raimundas Klevečka.
Antroji „H klubo“ pamoka lenktynių naujokams planuojama ten pat, Kačerginės Nemuno žiede, rugsėjo 10 dieną.
Vieta |
Vardas |
Automobilis |
Geriausias laikas |
Klasė |
---|---|---|---|---|
1 |
Benas Černiauskas |
Honda Civic, 1.6, 1997 |
1:29.641 |
3000 |
2 |
Justas Gudavičius |
Mzda Miata, 2.4, 1999 |
1:30.824 |
2500 |
3 |
Karolis Vaidila |
Honda Civic, 1.6, 1998 |
1:31.434 |
1600 |
4 |
Arūnas Palevičius |
Honda Civic B20vtec, 2.0, 1998 |
1:31.688 |
2500 |
5 |
Benediktas Sinkevičius |
BMW M3, 3.0, 2001 |
1:32.078 |
3000 |
6 |
Kastytis Volbekas |
Honda S2000, 2.0, 2000 |
1:32.115 |
2500 |
7 |
Tomas Buškevičius |
Honda Civic, 1.6, 1995 |
1:32.311 |
1600 |
8 |
Kostas Naumavicius |
Honda Civic, 2.0, 1996 |
1:32.830 |
2500 |
9 |
Kristijonas Vaičys |
Honda Civic, 1.8, 1997 |
1:33.301 |
2500 |
10 |
Rytis Gumauskas |
BMW 325, 2.5, 1995 |
1:33.764 |
2500 |