Saugumas – aukščiau visko
Į „Street“ klasę patenka visi automobiliai, kurie neturi sumontuotų saugos lankų, atitinkančių Tarpautinės Automobilių Federacijos (FIA) saugumo standartus.
„Vienas svarbiausių dalykų mums – dalyvių saugumas, taigi pasirūpinsime didžiausiu „Street“ klasės nutrūktgalviu“ – apie „Street“ klasės apdovanojimą užsiminė šių lenktynių organizatorius Giedrius Čenkus.
„Galima sakyti, kad šios klasės metinės įskaitos nugalėtojas iš mūsų sulauks dviejų prizų – visų pirma, mes jam sumontuosime FIA standartus atitinkančius saugos lankus, o antrasis prizas – tai užtikrintas jo paties saugumas ir duota žalia šviesa varžytis itin konkurencingoje „Pro“ klasėje“.
Saugos lankai – truputį daugiau nei krūvelė vamzdžių
Motyvacijos toks prizas nepridėtų tik tiems, kas į saugos lankus žiūri kaip į nereikalingą, pastolius primenančią konstrukciją. Automobilio saugos lankai ne tik užtikrina maksimalią vairuotojo apsaugą avarijos atveju, taip pat jie sutvirtina kėbulą surišdami esminius važiuoklės ir kėbulo taškus į vieną visumą, o automobilis tampa daug standesnis.
Dėl pridėtinio saugos lankų svorio taipogi nereikėtų rūpintis – šiuolaikinė, iš besiūlio vamzdžio gaminama konstrukcija tepasunkins Jūsų automobilį 40-50kg svoriu.
Gegužės 16d. Kačerginės Nemuno žiede vyksiančiame pirmajame „Autoplius Fast Lap“ etape galėsite išvysti pirmąsias „paraiškas“ į šį puikų prizą.