Tarp dalyvavimo Dakaro ralyje, kur 62-erių metų amžiaus ispanas yra laimėjęs net keturis kartus ir savo sūnaus pasirodymų „Formulėje 1“ stebėjimo – Carlosui nelieka tiek daug laiko pasaulio ralio čempionatui. Nepaisant to C.Sainzas turi receptą, kaip WRC čempionatui vėl grąžinti praeityje turėtą šlovę.
C.Sainzas turi receptą, kaip WRC čempionatui vėl grąžinti praeityje turėtą šlovę
Per savo karjerą C.Sainzas laimėjo dvidešimt šešis ralius ir porą pasaulio čempiono titulų. Ispanas lenktyniavo laikais, kai WRC galėjo pasigirti didžiausiu žiniasklaidos dėmesiu istorijoje.
Ko jis mano reiktų, kad galėtume sugrąžinti WRC į jos aukso amžių?
„Asmeniškai man, geriausias momentas istorijoje buvo kai turėjome A grupės automobilius. Tai buvo laikas, kai visuose nacionaliniuose čempionatuose žmonės vairavo iš esmės tos pačios grupės automobilius kaip ir naudotus WRC“, - žurnalistams sakė Carlosas.
„Ir čempionato metu mes atvykdavome į skirtingas valstybės, kurių vietinės ralių žvaigždės pasistengdavo mums duoti kovos ir pateikti siurprizų. Tai buvo puikus sprendimas, pamatyti čempionate daugybę automobilių iš nacionalinių čempionatų dalyvaujančių WRC etapuose. Tais laikais jauni ralistai iš skirtingų šalių galėjo tiesiog įšokti į savo automobilius ir pabandyti save palyginti su geriausiais pasaulio vairuotojais iš WRC“, - pridūrė C.Sainzas.
„Man atrodo, kad turėti galimybę iš nacionalinio čempionato šokti su tuo pačiu automobiliu į savo šalyje rengiamą WRC etapą – yra kone sėkmės formulė. Prisimenate, Didžiojoje Britanijoje turėjome Marką Higginsą ir Gwyndafą Evansą (Elfyno Evanso tėvas – red. pastaba), nuvykę į Italiją susitikdavome Franco Cunico, o Prancūzijoje net daugiau panašaus lygio automobilius vairuojančių sportininkų“, - interviu pabaigoje sakė Carlosas Sainzas.
Reikia pripažinti, kad šiuo metu pasaulio čempionate turime nemažai manančių, kad pagrindinės klasės automobiliai turėtų būti tarsi ne iš šios planetos. Jog WRC aukščiausios klasės ralio automobiliai privalo būti kur kas pranašesni už likusius automobilius. Žinoma, panašią situaciją turime ir „Formulėje 1“, kur jų lygio bolidų niekada nepamatysime nacionaliniuose čempionatuose.
Tačiau C.Sainzo kontrargumentas irgi turi logikos. Turėdami panašaus lygio automobilius, gerokai padidintume masiškumą, kur nacionalinės įvairių šalių ralio žvaigždės turėtų šansą kaip lygiaverčiai varžovai mesti iššūkį WRC meistrams. Kas tikėtina tik gerokai padidintų ir žiniasklaidos įsitraukimą.
Straipsnis parengtas remiantis dirtfish.com medžiaga.