Akademija
„Nebuvau profesionalus lenktynininkas, tačiau išgirdęs apie „Nissan“ organizuotą „GT Academy“, nusprendžiau pabandyti laimę“.
„GT Academy“ – minėto automobilių gamintojo konkursas, kurio metu „Gran Turismo 5“ žaidėjai visoje Europoje varžėsi dėl neeilinio prizo – dalyvavimo tikrose žiedinėse lenktynėse.
„Visi dalyviai turėjo lygiai mėnesį. Tikslas – parodyti kuo geresnį vieno rato įveikimo laiką bet kurioje trasoje su „Nissan 350Z“. Po to geriausius laikus užfiksavę žaidėjai turėjo dalyvauti nacionaliniuose finaluose. Su tuo pačiu automobiliu, tik jau vienoje trasoje, - L.Ordonezas pasakoja detaliai, tarsi viskas būtų vykę vakar – Ispanijos finale parodžiau antrą geriausią rezultatą ir patekau į paskutinį etapą – visos Europos „Gran Turismo 5“ žaidėjų finalą“.
Viso laimę bandė 25 tūkst. žaidėjų iš 12 valstybių
L.Ordonezas pokalbio metu nepamiršta pagirti ir savo brolio – jis, būdamas profesionalus lenktynininkas, nemažai padėjo Lucasui teorinėje autosporto dalyje.
„Toliau viskas vyko gerokai rimčiau – Silverstono trasoje Anglijoje teko važiuoti tikru lenktyniniu automobiliu, kiekvienas finalo dalyvis turėjo atlikti įvairius fizinio pasirengimo bei bendravimo testus“ – neužsikirsdamas toliau pasakoja Lucas.
„Viso laimę bandė 25 tūkst. žaidėjų iš 12 valstybių – tai gana nemažas skaičius. Į Silverstoną keliavo 22. Tarp jų pasirodžiau geriausiai“ – šypteli tuomet šviežiai iškeptas lenktynininkas.
Nuo pulto prie vairo
Po Silverstono finalo L.Ordonezo sportinė karjera kilo geometrine progresija – jis Didžiojoje Britanijoje gavo profesionalaus lenktynininko licenciją, o 2009-ųjų sausį „atsiėmė“ prizą – dalyvavimą kartu su patyrusiais pilotais (Johnny Herbertu, buvusiu F-1 lenktynininku, Alexu Buncombe bei Robu Barffu) Dubajaus 24 valandų lenktynėse. Jos „RJN Motorsport“ komandai nebuvo sėkmingos – du „Nissan 350Z“ bolidai nefinišavo, o trečiasis, patyręs įvairiausių techninių nesklandumų, lenktynes baigė devintas savo klasėje ir 45-as – bendroje įskaitoje (iš 78 dalyvių).
Tačiau pačių lenktynininkų pasirodymas buvo įvertintas teigiamai, ir visą 2009-ųjų sezoną L.Ordonezui teko garbė atstovauti „RJN Motorsport“ komandą „GT4 European Cup“ žiedinėse lenktynėse. Bendroje šio čempionato įskaitoje L.Ordonezo ir A.Buncombre vairuojamas „Nissan 350Z“ liko antras.
Kas vyko po to? „2010-aisiais tęsėme pasirodymą šiame čempionate, o pastarieji metai buvo „kažkas tokio“ – dalyvavau Le Mano 24 valandų lenktynėse, LMP2 klasėje. Finišavome antri savo klasėje ir devinti – bendroje įskaitoje. Tai turbūt svarbiausios lenktynės mano karjeroje.“
„Nissan“ nuotr./„Signatech Nissan“ bolidas |
Šiuo metu L.Ordonezas nesėdi sudėjęs rankų. Jį „pagauti“ pavyko tarpinėje stotelėje tarp Vokietijos ir Anglijos, kur jis apsilankė Ženevos automobilių parodoje. Po to laukia kelionė į lenktynes JAV, atgal į kontinentinę Europą, vėl į Angliją ir t. t. Visur – naujų serijinių ir sportinių automobilių bandymai.
Šie metai – intensyvūs
Koks automobilis yra mėgstamiausias paties ispano, nuspėti nesunku.
„Nissan GT-R“ – be abejonės. Lyginant jį su kitais superautomobiliais, jau „popieriuje“ matomas jo pranašumas – jis yra tiesiog greitesnis. GT-R parodytas laikas Niurburgringe ir pranašumas ten prieš kitus gamintojus taip pat pasako savo. Tačiau kas man patinka labiausiai, tai kad GT-R vairuoti yra paprasta. Jis pritaikytas kasdieniniam važinėjimui – to apie bet kurį „Ferrari“ ar „Lamborghini“ nepasakyčiau“ – tikina Lucas.
„Nissan“ lenktynininkas teigia manantis, kad greitais posūkiais pasižyminti Suzukos trasa Japonijoje būtų jo mėgstamiausia. „Vienintelė bėda – ten dar nesu važiavęs. O iš bandytų, įsimylėjau „Spa“ trasą Belgijoje – ji nuostabi. Staigūs, greiti posūkiai, nuokalnės, įkalnės – tai neeilinė trasa.“
Šių metų L.Ordonezo ir „Nissan“ planai – Le Mano 24 valandų lenktynės, 1000 km lenktynės „Spa“ trasoje, „Petit Le Mans“ Atlantoje, JAV, ir dar kelios ištvermės varžybos visame pasaulyje.