Perėjimų jau buvo daug, kai kurie iš jų – tikrai netikėti. Turbūt mažai kas tikėjosi, jog Carlosas Sainzas atsidurs „Williams“ ekipoje, o ne „Audi“, su kuria taip ilgai buvo siejamas.
Kitą sezoną bus ir debiutų. Tarp debiutantų bus Kimi Antonelli („Mercedes“), Jackas Doohanas („Alpine“). Iš dalies debiutinį sezoną pradės ir Oliveris Bearmanas („Haas“). Na, o šiuo metu sprendžiasi klausimai „Audi“ bei „Racing Bulls“ būstinėse.
Klaustukas ties Danieliu Ricciardo
Kalbant apie dukterinę „Red Bull“ komandą, kurią galima įvardinti įvairiai: nuo „VCARB“, iki „Racing Bulls“, iki „Visa Cash App RB“, joje klaustukas yra ties Danieliu Ricciardo. Australas kontrakto neturi, tad vieta lieka teoriškai laisva. Pagrindinis kandidatas perimti veterano vietą yra Liamas Lawsonas, kuriam, anot Helmuto Marko, vieta yra pažadėta. Šioje situacijoje vaidmenį gali vaidinti ir „Red Bull“. Jie atsisveikinę su Sergio Perezu, veikiausiai, pasirinktų viena iš Ricciardo/Lawsono, tad net ir abu Okeanijos atstovai gali turėti vietą kitame sezone. Lawsonas, verta paminėti, neseniai dalyvavo intensyviuose „Pirelli“ bandymuose, tad tam tikras pasiruošimas vyksta.
„Audi“ komandai – daugiau pasirinkimų. „Sauber“ nuo 2025 metų oficialiai persikvalifikuoja į „Audi“ projektą. Tiesą pasakius, į projektą su didelėmis ambicijomis. Jų pirmuoju lenktynininku tapo Nico Hulkenbergas, o kas bus antrasis?
Šiuo metu, atrodo, daug šansų, kad „Audi“ rinksis dar vieną patyrusį lenktynininką. Toks yra dabartinis „Sauber“ pilotas Valtteri Bottas. Kovoje dėl vietos yra ir Theo Pourchaire, kuris neseniai skundėsi savo finansinėmis galimybėmis. Jo aplinka neturi daug pinigų, kurie padėtų lengviau prasiskinti kelią į „Formulę-1“. Naujai iškeptas „Audi“ vadovas Mattia Binotto taip pat paminėjo Micko Schumacherio ir Gabrielio Bortoleto kandidatūras. Visgi šie variantai atrodo mažiau realūs. Galbūt buvęs „Ferrari“ vadovas ištrauks kozirį iš kišenės, pasikviesdamas sau seniai pažįstamą veidą?
Jeigu V. Bottas dar turi šansų likti „Formulės-1“ čempionate, Kevino Magnusseno bei Guanyu Zhou situacijos atrodo sudėtingesnės. Jiems gali tekti atsisveikinti su šia serija. Daną vejasi amžius, o Kinijos sportininkas, nepaisant savo finansinio užnugario, nieko doro per šiuos metus ir neparodė.
Verta paminėti, kad dėl Lance'o Strollo ateities, iš rezultatų pusės, irgi galėtų kilti abejonių. Visgi žinome, kas valdo „Aston Martin“ komandą. Tėtušis Lawrence'as Strollas savo sūnaus tikrai nekeis bent tol, kol neatsirado žymiai geresnio varianto laisvų agentų rinkoje.
Ką žinome iki šiol apie perėjimus?
Iš viso nuo šių metų vasario mėnesio sužinojome apie septynis skirtingus perėjimus – Lewisas Hamiltonas į „Ferrari“, Estebanas Oconas ir Oliveris Bearmanas į „Haas“, Jackas Doohanas į „Alpine“, Kimi Antonelli į „Mercedes“, Nico Hulkenbergas į „Audi“, Carlosas Sainzas į „Williams“. Jų buvo tikrai daug ir laukia dar du.