Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje
Jau nuo pirmojo Dakaro greičio ruožo dalyviams teko saugotis itin aštrių akmenų, pasitaikančių trasoje ir negailestingai pjaustančių padangas.
Kadangi atsarginių ratų vežtis keturratininkai neturi galimybės, tenka ieškoti būdų, kaip pasiekti finišą visgi neišsaugojus sveikos padangos.
Specialiai tam sukurtos putos, panašiai kaip ir daugelyje automobilių esančiuose pagalbos rinkiniuose, užpildo padangos ertmę specialia mase, kuri užklijuoja atsiradusius pažeidimus.
„Tai putos padangų remontui. Jeigu jau smarkiai nukerti padangą, tenka stoti ir pasinaudoti. Šiandien gal kelis kartus ir nukirtau, bet nestojau, važiavau toliau“, – po pirmojo etapo sakė L.Kancius, juokdamasis, kad tai kokakola.
Tiesa, bekelės mėgėjai sako, jog tai ne visais atvejais padeda išspręsti situaciją, mat esant didesniems padangos pažeidimams šio remonto būdo gali ir neužtekti.
Negana to, padangos viduje atsiradusi papildoma medžiaga gali keisti ir padangos savybes, nors tai yra mažesnė bėda nei padanga be oro.