Į pergalę – be sankabos
„Pasirodo, tas sankabos pedalas nelabai reikalingas – puikiai galima verstis ir be jo. Na gerai, tai tikrai nėra greičiausias būdas lenktyniauti, bet sumaniai suktis iš padėties įmanoma. Kainuoja tai ir laiko, ir pastangų, bet viskas įmanoma“, – pasakojo Karolis Raišys.
Lenktynininko šturmanas Mindaugas Kašalynas po finišo pasakojo, kad jie turėjo visas sąlygas smagiai palenktyniauti, tik tie techniniai nesklandumai neleido nei sekundei atsikvėpti.
„Pirmame greičio ruože važiavome atsargiai, praleidome kelis konkurentus į priekį. Antrame jau „mynėme“ kaip reikia. Trečiame planavome dar pagreitėti, bet nuvažiavus gal pusę kilometro vairuotojas raportavo netektį. Sunkiai finišavome, bet ralis tikrai buvo geras“, – sakė M.Kašalynas.
Pergalė dėl konkurentų nesėkmių
BMW M3 sankaba „dingo“ dar trečiame greičio ruože. Tačiau ekipažui ir su techninėmis problemomis pavyko trasoje palaikyti neblogą tempą. To pakako, kad finiše komanda būtų pirma. Tiesa, nuo pirmojo ruožo juos lenkė brolių Nenartavičių ekipažas. Ir jei ne nusuktas pusašis viename paskutinių ruožų, jie galėjo džiaugtis pergale. Bet, kaip sako ralio trasose gimusi patarlė, pirmas tas, kuris pirmas pasiekia finišą.
„Turiu pakelti kepurę prieš „Kauno rudens“ ralio organizatorius. Parinkti greičio ruožai – puikūs. Visa ralio geografija buvo labai patogi, kompaktiška. Tik ta mūsų sankaba neleido pasidžiaugti kaip reikiant“, – sakė K.Raišys.
Šių metų ralio čempionato įskaitoje aršiausias „Flameris Racing Eneos“ komandos ekipažo konkurentas Justas Tamašauskas ralio nebaigė. Pirmuose ruožuose jo „Opel Astra“ kliudė kelis medžius. Per automobilio remontui skirtą pusvalandį mechanikams automobilio suremontuoti nepavyko.
„Nepasisekė jiems, gaila. Norėčiau su visais konkurentais lenktyniauti trasoje. Turiu tokią svajonę – norėčiau, kad vieną dieną visiems užtektų padangų, automobiliai negestų ir galėtumėm dėl sekundžių palenktyniauti trasoje“, – konkurentų nesėkmę komentuoja Karolis Raišys.